اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرایط جدید فروش سایپا ۱۴۱ اعلام شد



 

شرایط جدید فروش سایپا ۱۴۱ اعلام شد

 

جدیدترین شرایط پیش فروش و فروش خودروی سایپا ۱۴۱ اعلام شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، این خودرو در دو تیپ SL و SX با وام بدون بهره ۲۵ میلیون ریالی و بازپرداخت در دو فقره چك پنج ماهه، با وام ۳۰ و ۴۰ میلیون ریالی و بازپرداخت در سه فقره چك شش ماهه و همچنین با وام ۲۰ میلیون ریالی و بازپرداخت در سه فقره چك چهارماهه پیش فروش می شود.

تحویل خودرو سایپا ۱۴۱ به همراه كارت نارنجی خدمات خودرو به مبلغ دو میلیون ریال به صورت اختیاری خواهد بود.

فروش فوری این خودرو نیز هم اكنون از طریق كلیه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا انجام می شود.

طبق اعلام سایپا، پراید ۱۴۱ سابق با داشتن سرعت و شتاب بالا رویكرد خوبی در میان مشتریان داشت كه در محصولات تولیدی پلت فرم ایكس ۱۰۰ با تغییر و افزایش حدود ۲۰۰ قطعه، ایمنی و استانداردهای خودروی X۱۴۱ به صورت فوق العاده افزایش یافته است.

خودرو سایپا ۱۴۱ در رنگ های سفید، نقره ای متالیك، نوك مدادی متالیك و بژ متالیك تولید و در بازار عرضه می شود..... /   خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
فروش اکانت کلش لول ۱۴۱

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط جدید فروش سایپا ۱۳۲ اعلام شد



 

 

 

سایپا 132 ,فروش سایپا

 

 

جدیدترین شرایط فروش خودروی سایپا ۱۳۲ در مدل های مختلف اعلام شد.

 

به گزارش ایسنا، طبق اعلام سایپا، این خودرو در مدل های SL مجهز به ترمز ABS و SX مجهز به فرمان هیدرولیک و ترمز ABS عرضه می شود. همچنین برای اولین بار مدل جدیدی از این خودرو با موتور ارتقا یافته به فروش می رسد.

بر همین اساس پیش فروش اعتباری خودرو سایپا ۱۳۲ با شرایط پیش پرداخت حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰ میلیون ریالی با ۴۵ میلیون ریال وام، در بازپرداخت ۲۴ ماهه و سود مشارکت ۱۹ درصدی و سود انصراف ۱۴ درصدی هم اکنون در کلیه نمایندگی های مجاز فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا انجام می شود.

پیش فروش نقدی دو ودیعه ای نیز یکی دیگر از روش های فروش سایپا ۱۳۲ در نمایندگی هاست که در آن، این خودرو با سود مشارکت ۲۲ درصدی و سود انصراف ۱۴ درصدی عرضه می شود.

همچنین سایپا ۱۳۲ با موتور ارتقا یافته با تخفیف ۱۵۰ هزار تومانی و کارت نارنجی خدمات ویژه ایکس ۱۰۰ به قیمت دو میلیون ریال و گارانتی مازاد به قیمت دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت اختیاری به مشتریان عرضه می شود.

افزایش گشتاور موتور به میزان شش درصد و افزایش قدرت به میزان ۱۰ درصد از مهم ترین ویژگی های این خودرو ذكر شده است.

سایپا ۱۳۲ در رنگ های متنوع سفید، نقره ای متالیک، نوک مدادی متالیک، مشکی متالیک، بنفش روشن متالیک، آبی تیره متالیک و مشکی عرضه می شود..... /   خبرگزارى ایسنا