اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرایط بازگشت پول زائران حج تمتع 95


رییس سازمان حج و زیارت گفت: زائرانی که قسط اول تمتع را پرداخت کردند می توانند مبالغ خود را پس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان: رییس سازمان حج و زیارت گفت: زائرانی که قسط اول تمتع را پرداخت کردند می توانند مبالغ خود را پس بگیرند.

سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت در گفت و گو با خبرنگار در خصوص وضعیت زائرانی که در نوبت اعزام به تمتع بودند اظهار کرد: سهمیه و اولویت این زائران برای سال های بعد باقی می ماند.

وی در ادامه با اشاره به کسانی که قسط اول تمتع خود را پرداخت کرده اند گفت: با توجه به پیش بینی هایی که از رفتار سعودی ها داشتیم اعلام کردیم که متقاضیان اعزام به تمتع قسط اول خود را در حسابی به نام خودشان در بانک ملی افتتاح کنند و هم اکنون این زائران میتوانند مبالغ خود را با احتساب سود متعارف بانکی دریافت کنند.

اوحدی با بیان اینکه اولویت زائران عمره نیز حفظ خواهد شد تاکید کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که با بانک ملت امضا شده است، صاحبان فیش عمره می توانند از وام یک میلیون تومانی برای اعزام به عتبات استفاده کنند.


ویدیو مرتبط :
مولوی عبدالحمید { حج تمتع }

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت زائران حج تمتع از فردا


در حج امسال بیش از ۶۴ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند كه عملیات بازگشت زائران مدینه قبل به كشورمان از فردا آ‎غاز می شود.

خبرگزاری مهر: در حج امسال بیش از ۶۴ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند كه عملیات بازگشت زائران مدینه قبل به كشورمان از فردا آ‎غاز می شود.

نخستین پرواز بازگشت زائران ایرانی به میهن اسلامی توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از فرودگاه جده انجام می شود و پروازها از فرودگاه جده تا ۱۱ آبان ماه ادامه خواهد داشت. تمام حجاج ایرانی طی ۱۸۲ پرواز به كشور بازخواهند گشت كه ۹۱ پرواز از فرودگاه جده و ۹۱ پرواز دیگر از فرودگاه مدینه منوره انجام می شود.

پرواز بازگشت زائران ایرانی از فرودگاه مدینه منوره نیز از چهار آبان ماه شروع و تا ۱۸ آبان ماه ادامه خواهد داشت كه آخرین پرواز به مقصد فرودگاه بین المللی مهر آباد تهران انجام می شود.

یراساس برنامه ریزی های صورت گرفته ۲۵ درصد پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)،۲۵ درصد توسط شركت هواپیمایی ماهان و ۵۰ درصد نیز توسط هواپیمایی سعودی صورت خواهد گرفت.