اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرایط استخدام در نیروی انتظامی تهران


فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران به منظور تأمین نیروی انسانی (مرد) استخدام می‌کند.

خبرگزاری ایسنا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران به منظور تأمین نیروی انسانی (مرد) استخدام می‌کند.

فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران به منظور تأمین نیروی انسانی (مرد) مورد نیاز خود از بین جوانان متعهد، مومن و کارآمد به صورت پیمانی ۵ ساله انتظامی در مقاطع افسری و درجه داری از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه، معاینات پزشکی و …) با شرایط مندرج استخدام می کند.

شرایط استخدام در مقطع درجه داری: با مدرک تحصیلی دیپلم ، حداقل سن ۱۸ و حد اکثر ۲۳ سال ، حداقل معدل ۱۴، حداقل قد ۱۷۰ سانتیمتر با کلیه گرایشها.

شرایط استخدام در مقطع افسری: با مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا ، کاردانی ۲۵، کارشناسی ۲۷ ، کارشناسی ارشد ۲۸ ، دکتری عمومی ۳۰ و دکتری تخصصی ۳۳ با حد اقل معدل ۱۳ به بالا حداقل قد ۱۷۰ سانتیمتر در رشته های تحصیلی مورد نیاز ناجا، کارشناسی ارشد به بالا شرط معدل ندارد.

نکات مهم:

۱)داوطلبان استخدام می بایست آمادگی خدمت در سراسر کشور را داشته باشند.

۲)ثبت نام از داوطلبان به صورت بومی و استانی خواهد بود.

۳) گواهینامه رانندگی پایه دوم برای هر دو مقطع افسری و درجه داری و مدرک آشنائی با رایانه برای داوطلبان درجه داری الزامی است.

۴)حداقل معدل برای بستگان درجه یک شهداء و ایثارگران ، فرزندان کارکنان نیروهای مسلح و بسیجیان حداقل دارای یک سال عضویت فعال نمره ۱۲ است.

*داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی جذب، می توانند به هسته گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران واقع در شهرستان شهریار- شهرک اداری- بلوار دولت – بعد از فرمانداری مراجعه نمایند.

توضیح اینکه متقاضیان استخدام در فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران لازم است حداقل ۵ سال سابقه سکونت در استان تهران را داشته باشند(جذب به صورت بومی).

علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www.polic.ir مراجعه کنند.


ویدیو مرتبط :
کانکس نیروی انتظامی-بارگیری سفارش نیروی انتظامی قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط جدید استخدام نیروی انسانی در صنعت نفت



 

 

 

شرایط جدید استخدام نیروی انسانی در صنعت نفت

 

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت از صدور مجوز جذب 775 نفر از فرزندان شاهد و جانباز و همچنین جذب‌های انبوه در صنعت نفت خبر داد.

علیرضا میرمحمدصادقی گفت: به این ترتیب 381 نفر از فرزندان شاهد و جانباز كه مراحل استخدامی آنان انجام شده و منتظر مجوز وزیر بودند، جذب صنعت نفت خواهند شد.

وی با تاكید بر نهایی شدن جذب انبوه 394 نفر در شركت ملی گاز و شركت ملی نفت توضیح داد: بر اساس این مجوز 394 تن از افراد مربوط به جذب‌های انبوه، تبدیل كارگری به كارمندی و اعاده به كارمندی با شرط جذب شدن در مناطق عملیاتی یا شهرستان‌های كوچك جذب صنعت نفت خواهند شد.

به گفته او در حال حاضر جذب انبوه فقط در مقاطع فوق لیسانس و دكترا انجام می‌شود كه در صورت كمبود نیرو از سایر مقاطع نیز استفاده خواهد شد.

معاون وزیر نفت با اشاره به این‌كه هم اكنون هزار و 800 نفر واجد شرایط برای جذب انبوه ثبت نام كرده و مصاحبه شده‌اند، خاطرنشان كرد: پیش‌بینی می‌شود از این تعداد حداقل 500 نفر جذب صنعت نفت شوند كه این موضوع تا پایان سال نهایی خواهد شد.

وی با اعلام خبر افزایش حداقل مدرك استخدام از دیپلم به فوق دیپلم توضیح داد: البته وزیر نفت به احترام خانواده شهدا و جانبازان مجوز استخدام 381 نفر از فرزندان شاهد و جانباز را صادر كرده است.

او با بیان این‌كه هم اكنون دستورالعمل‌ها و ضوابط جدید جذب و استخدامی براساس مدرك حداقل فوق دیپلم در حال بازنگری است، توضیح داد: در این دستورالعمل ضوابط دیگر مانند شرایط سنی، شرایط مدرك تحصیلی از نظر معدل و چگونگی جذب دانش آموختگان ممتاز مورد بازنگری قرار می‌گیرد.

* * دانشگاه‌ آزادی‌ها هم جذب صنعت نفت می‌شوند

میرمحمدصادقی با تاكید بر این‌كه شرایط جذب دانشگاه‌ آزادی‌ها در صنعت نفت براساس دستورالعمل ساخت خودشان محیا شده است، گفت: اگرچه تاكنون فقط ممتازین دانشگاه‌های دولتی امكان جذب در صنعت نفت را داشتند، ولی در دستورالعمل جدید امكان جذب دانش آموختگان ممتاز دانشگاه آزاد با دستورالعمل خاص خودشان ایجاد شده است...../تحلیل:عصرایران