اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرافت دختر نوجوان قربانی اعتیاد پدر


زن ۳۴ ساله با چشمانی گریان در دایره اجتماعی کلانتری ۳۷ مشهد افزود: مدتی در یک خانه فساد بودم اما از چندی قبل به همراه دخترم، ساختمانی اجاره کردیم و ...!

 چه می گویید؟ من از روز اول گرداننده لانه فساد نبودم و برای خودم غرور و شخصیتی داشتم. الان هم خوب می دانم که سرنوشت دختر نوجوانم را خراب کرده ام و نباید او را شریک کارهای کثیف خودم می کردم اما لعنت بر موادمخدر که غیرتم را سوزاند و مرا به این روز فلاکت بار نشاند.

زن ۳۴ ساله با چشمانی گریان در دایره اجتماعی کلانتری ۳۷ مشهد افزود: مدتی در یک خانه فساد بودم اما از چندی قبل به همراه دخترم، ساختمانی اجاره کردیم و ...!

اجازه بدهید بگویم که چه شد به این حال و روز گرفتار شدم و امروز آن قدر عذاب وجدان و احساس گناه و معصیت دارم که از چهره خودم نیز نفرت پیدا کرده ام و دوست ندارم صورتم را در آینه نگاه کنم.

زن جوان با صدایی بغض گرفته ادامه داد: ۱۸ سال قبل با مردی ازدواج کردم که بی مسئولیت، مغرور و خودخواه بود. از همان روز اول خونسردی و برخوردهای او آزارم می داد و کمی نگران شده بودم اما فکر نمی کردم که مجید غیرتش را پای بساط رفیق بازی هایش ببازد و آلوده موادمخدر بشود.

به هر بدبختی که بود چند سال زیر یک سقف با هم زندگی کردیم ولی شوهرم این اواخر به کریستال معتاد شد و مرا با زور و تهدید وادار به کارهای غیراخلاقی کرد. برای مجید مهم نبود که به چه قیمتی خرجی مواد مخدرش را تامین می کند و تا به خودم آمدم متوجه شدم در لجنزار فساد غوطه ور شده ام.

مدتی گذشت و من که از این شرایط خسته شده بودم طلاقم را گرفتم و سرپرستی تنها دخترمان را عهده دار شدم.من سعی داشتم زندگی جدیدی بسازم و بچه ام را آبرومندانه بزرگ کنم اما ...!

در این لحظه بغض دلتنگی های زن جوان ترکید و هق هق گریه های او در فضای اتاق مشاوره کلانتری پیچید. او پس از مکث کوتاهی در حالی که صدایش می لرزید، گفت: اگر شرم و حیا در وجود آدم بمیرد دیگر نمی تواند خودش را کنترل کند. شوهرم گوهر عفتم را فدای ندانم کاری های خودش کرد و من که در شرایط جدید زندگی ام با مشکلات اقتصادی رو به رو شدم، دوباره تن به فساد اخلاقی دادم. ولی این بار نه تنها خودم معتاد شدم بلکه سرنوشت دختر بیچاره ام را نیز سوزاندم و خراب کردم.

از کرده خود پشیمان هستم ولی می خواهم عاجزانه از تمام پدران و مادرانی که داستان تلخ زندگی مرا می خوانند خواهش کنم در زمان ازدواج فرزندان تان دستپاچه نشوید و تحقیقات درست و حسابی انجام بدهید. همچنین به همه جوان ها می گویم مراقب حد و مرزهای شرم و حیا باشید و این گوهر با ارزش را در عمق وجود خود حفظ کنید تا مسیر خوشبختی را بیابید.

منبع: روزنامه خراسان


ویدیو مرتبط :
به افتخاز مردان با شرافت و پدر های زحمتکش - اینستاگرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوجوان 17 ساله قربانی اعتیاد پدر شد/مرگ دردناک پسر جلوی چشمان پدر




 اخبار حوادث - نوجوان 17 ساله قربانی اعتیاد پدر شد/مرگ دردناک پسر جلوی چشمان پدر

در یک نزاع خانوادگی در شاهرود، پدر معتاد با ضربه چاقو، پسر 17 ساله اش را از پای در آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 23:30، یازدهم تیر، وقوع یک فقره درگیری و نزاع خانوادگی به مرکز فوریت های 110 شهرستان شاهرود اعلام شد.
 
در این درگیری، نوجوانی 17 ساله بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده تلاش تیم پزشکی برای نجات وی نتیجه نداد و جان باخت.
 
بدنبال فوت مصدوم در این درگیری، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی برای کشف پرونده، اقدامات خود را آغاز و در بررسی ها مشخص شد، شب حادثه درگیری شدیدی بین حمید پدر 44 ساله خانواده با امیر فرزند خانواده رخ داده است.
 
حمید که معتاد به مواد مخدر هم هست حین درگیری به سراغ چاقوی آشپزخانه می رود و با یک ضربه به قفسه سینه امیر او را راهی بیمارستان می کند که نوجوان 17 ساله به این علت جان خود را از دست می دهد.
 
فرمانده انتظامی استان سمنان در این خصوص با ابراز تاثر از وقوع این درگیری منجر به قتل، خانواده را نخستین و مهمترین نهاد در تربیت و تعالی افراد معرفی کرد.
 
سردار ˈمحمدرضا میرزاییˈ گفت: اعتیاد به مواد مخدر سهم مهلک انحطاط جامعه است، چنانکه در این پرونده، پدر معتاد، با قتل فرزند نوجوانش فروپاشی کانون خانواده را به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی رقم زد.
 
قاتل پس از دستگیری و تشریح صحنه ، تحویل مرجع قضایی شد.
اخبارحوادث - باشگاه خبرنگاران