اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شجونی: هاشمی نمی‌آید، بیاید هم رای نمی‌آورد/ مطرح‌کنندگان انتخابات آزاد وطن فروش و خائنند



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

جعفر شجونی: هاشمی نمی‌آید، بیاید هم رای نمی‌آورد/ مطرح‌کنندگان انتخابات آزاد وطن فروش و خائنند

حجت‌الاسلام جعفر شجونی همرزم شهید نواب صفوی و عضو شورای مرکزی جمعیت فدائیان اسلام در جمع مردم به سئوالات مطرح شده از سوی مردم پاسخ داد.

وی درباره مطرح کردن انتخابات آزاد از سوی برخی افراد گفت: این روزها برخی افراد انتخابات آزاد را برای انتخابات ریاست جمهوری کشور مطرح می‌کنند و این سخنی بی‌معنی است. همین افرادی که امروز از نبودن انتخابات آزاد دم می‌زنند سال 88 صیانت از آرا را مطرح کردند و با این کارها می‌خواهند در دل مردم ایجاد نگرانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اول شنیدیم که پسر شاه ملعون در مورد انتخابات آزاد سخن گفته سپس خاتمی و سهم‌خواهان و بعد هم برخی افراد این موضوع را به زبان آوردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران، خطاب به کسانی که ادعای طرح انتخابات آزاد را می‌کنند، گفت: مگر شما خودتان با همین انتخابات رئیس جمهور نشدید، این سخنان فتنه جدید برای کشور است.

شجونی در ادامه مطرح‌کنندگان انتخابات آزاد برای کشور را وطن فروش و خائن عنوان کرد.

وی خطاب به این دسته از افراد گفت: 1400 سال عنوان می‌شود که کوفیان افراد بی‌وفایی هستند ولی این بار خودتان همانند کوفیان شده‌اید.

وی، در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کنید هاشمی در انتخابات شرکت می‌کند، تصریح کرد: هاشمی به میدان نمی‌آید و اگر هم بیاید رای نمی‌آورد.

شجونی، درباره رحیم مشایی نیز گفت: امکان دارد این فرد نماز شب هم بخواند اما حرفی‌هایی می‌زند که مردم بگویند کلاس دارد.

وی با بیان اینکه ساکتان در زمان فتنه نمره منفی در کارنامه گرفتند، تاکید کرد: فتنه‌های رنگین در هر کشوری که راه افتاد، دشمنان جواب لازم را گرفته‌اند، امروز اگر در خود آمریکا، انگلیس و فرانسه که ادعای آزادی بیان دارند این حرف از طریق معترضان خیابانی بیان شود، حداقل چند سال زندان در گوانتانامو نصیب آنها خواهد شد..فارس

 


ویدیو مرتبط :
رای دادن آیت الله هاشمی رفسنجانی در جماران انتخابات 92

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیهان: هاشمی نمی آید چون رای ندارد؛ خاتمی وطن فروش و ستون پنجم دشمن است!!



هاشمی و خاتمی,اخبار انتخابات,روزنامه کیهان

کیهان: هاشمی نمی آید چون رای ندارد؛ خاتمی وطن فروش و ستون پنجم دشمن است

روزنامه کیهان در بخشی از سرمقاله خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت:

- آقای هاشمی رفسنجانی به این علت که اطمینان دارد در صورت نامزدی برای ریاست جمهوری یازدهم، صلاحیتش تأیید خواهد شد، نامزد نمی‌شود! چرا؟!

برای آن که بعد از ثبت‌نام به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم، نوبت به انتخابات می‌رسد و آقای هاشمی نیز مانند سایر نامزدها باید نامزدی خود را در میدان انتخاب مردم قرار بدهد و این همان میدانی است که جناب آقای رفسنجانی از ورود به آن بیم دارد، زیرا برخلاف آنچه گروه‌های مأموریت یافته در ملاقات‌های پی‌درپی با ایشان ادعا می‌کنند. 

آقای هاشمی به خوبی می‌داند که پایگاه مردمی قابل توجهی ندارد و از سالن وزن‌کشی نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم، «سنگین وزن» بیرون نخواهد آمد.

- آقای خاتمی-برعکس آقای هاشمی- از آنجا که اطمینان دارد در صورت نامزد شدن قطعاً رد صلاحیت خواهد شد، کاندیدا نمی‌شود. چرا که ایشان در جریان فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 آشکارا نقش ستون پنجم دشمن را بازی کرده و دست به وطن‌فروشی زده است و می‌داند که اینگونه خیانت‌ها و جنایات در هر نظام حکومتی چه مجازات سنگینی در پی دارد.

به بیان دیگر آقای خاتمی در قمار فتنه 88 تمامی سرمایه‌ای را که نظام اسلامی با گشاده‌دستی به وی داده بود، باخته است. 

خاتمی دو دوره ریاست جمهوری با رای بالا را که می‌توانست سابقه‌ای قابل احترام در کارنامه سیاسی او باشد، به پای جرج سوروس صهیونیست و سرویس‌های اطلاعاتی مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس ریخته و باخته است. همه تلاش و آرزوی خاتمی آن است از فرصتی که نظام اسلامی با سخاوتمندی و بنا به مصالحی به وی داده و مجازات او را به تاخیر انداخته است، برای بازگشت به نظام استفاده کند. 

و در حالی که شرکت در انتخابات مجلس نهم را به صراحت- به اصطلاح- تحریم کرده بود، با برنامه‌‌ریزی قبلی در روستای وادان دماوند به پای صندوق رای رفت و با انتشار خبر رای دادن خود تلاش کرد به زبان حال- و نه قال- اعلام کند که از ادعای دیکته شده تقلب در انتخابات پشیمان است و راهی- هرچند کوره‌راه- برای بازگشت به نظام را جستجو می‌کند!

به اظهارات و مواضع خاتمی و سایر سران و اصحاب فتنه 88 توجه کنید. به شدت از یادآوری جنایت بزرگی که در آن فتنه آمریکایی- اسرائیلی مرتکب شده‌اند وحشت دارند.

خاتمی حاضر نیست با نامزد شدن در انتخابات پیش روی و دریافت مهر رد صلاحیت از یک نهاد قانونی جمهوری اسلامی ایران، برای همیشه آرزوی بازگشت به نظام را بر باد رفته بداند. برای خاتمی با سابقه‌ای که از وطن‌فروشی و ایفای نقش ستون پنجم دشمن در کارنامه سیاسی وی ثبت و ضبط شده است، رد صلاحیت از سوی نظام به منزله دریافت «مهر باطل شد»! است./خبرآنلاین