اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شجاع خلیل زاده به پرسپولیس نرفت


برخلاف صحبت هایی که در خصوص توافق نهایی باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده مطرح شده بود این بازیکن قرار داد خود را برای دو سال دیگر با باشگاه مس کرمان تمدید کرد.

خبرگزاری مهر : برخلاف صحبت هایی که در خصوص توافق نهایی باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده مطرح شده بود این بازیکن قرار داد خود را برای دو سال دیگر با باشگاه مس کرمان تمدید کرد.

 مسعود نظر زاده هافبک فصل گذشته تیم فوتبال شاهین بوشهر با امضای قراردادی یک ساله در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پیراهن تیم مس کرمان را برتن خواهد کرد ضمن اینکه برخلاف صحبت هایی که در خصوص توافق نهایی باشگاه پرسپولیس با شجاع خلیل زاده مطرح شده بود این بازیکن قرار داد خود را برای دو فصل دیگر با باشگاه مس کرمان تمدید کرد.

حسن واحدی، قائم مقام باشگاه مس کرمان، ضمن تایید خبر فوق از تمدید قرار داد 5 بازین دیگر باشگاه مس کرمان خبرداد و گفت: به غیراز شجاع خلیل زاده، احمد حسن زاده، جلال کرمی، مصطفی شجاعی، آرمان شهداد نژاد و فرهاد سالاری پور نیز قراردادهای خود را با باشگاه مس کرمان تمدید کردند.


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با بمب نقل انتقالات ایران و پرسپولیس شجاع خلیل زاده‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شجاع خلیل زاده به پرسپولیس پیوست


مدافع تیم فوتبال مس با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرد.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال مس با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرد.

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال مس کرمان با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرد تا در سیزدهمین دوره لیگ برتر برای سرخ‌پوشان پایتخت به میدان برود.

 این مدافع 24 ساله با تأیید این خبر به فارس گفت: با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرده‌ام اما منتظر انتخاب سرمربی این تیم هستم تا تصمیم نهایی خود را برای حضور در جمع سرخ‌پوشان بگیرم.

این دومین خرید پرسپولیس برای فصل آینده است. پیش از این سرخ‌پوشان با یونس شاکری مهاجم ابومسلم قرارداد بسته بودند.

شجاع خلیل زاده به پرسپولیس پیوست