اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شجاعی 4 بازی لاس‌پالماس را از دست داد


زمان ملحق شدن هافبک ۲۹ ساله کشورمان به اردوی تیم ملی پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم: زمان ملحق شدن هافبک ۲۹ ساله کشورمان به اردوی تیم ملی پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مشخص شد.

 مسعود شجاعی که تاکنون در 19 بازی (1498 دقیقه) از رقابت‌های لیگ دسته دوم اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته برای لاس‌پالماس به میدان رفته 4 دیدار پایانی فصل جاری این رقابت‌ها را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران پیش از آغاز رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل، از دست خواهد داد.

بر اساس گزارشی که روزنامه « laprovincia» اسپانیا منتشر کرده، مسعود که یکی از پایه‌های تاکتیکی تیم سرخیو لوبرا است از تاریخ 11 مِی 2014 (21 اردیبهشت 93) به اردوی تیم ملی ایران ملحق خواهد شد. رقابت‌های جام جهانی از تاریخ 12 ژوئن 2014 (22 خرداد 93) به میزبانی برزیل آغاز می‌شود.

تیم ملی ایران در نخستین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2014 در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد 93) در شهر کوریتیبا به مصاف نیجریه خواهد رفت و آخرین مرحله آماده‌سازی تیم ایران برای حضور در برزیل 25 روز پیش از آغاز این تورنمنت معتبر است.

به این ترتیب هافبک 29 ساله زردپوشان جزایر قناری بازی‌های هفته سی‌و‌نهم تا چهل‌و‌دوم لاس‌پالماس در لیگ دسته دوم اسپانیا را  از دست خواهد داد.

شجاعی که در رقابت‌های لیگ تاکنون 3 گل به ثمر رسانده، گفت: جای تأسف دارد ولی من 4 بازی آخر فصل لیگا ادلانته را از دست می‌دهم. سعی می‌کنم در بازی‌هایی که برای زردپوشان جزایر قناری به میدان خواهم رفت تمام تلاشم را برای این تیم به کار می‌گیرم.


ویدیو مرتبط :
درخشش مسعود شجاعی در بازی دیشب لاس پالماس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی لاس پالماس - بارسلونا


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.