اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شتر میهمان ناخوانده برنامه زنده شد! +عکس


یك خبرنگار حین اجرای برنامه اش با شتری مواجه شد كه موهای او را به دهان گرفته و مشغول خوردن آنها بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: این خبرنگار كه برای تلویزیون محلی ایالت «ویرجینیا» كار میكند در مصاحبه ای با شبكه خبری NBC12 خاطرنشان كرد: درحال فیلمبرداری و اجرای زنده در منطقه «ریچموند» بودیم كه ناگهان احساس كردم شتری كه در آخور قرار داشت موهای من را به دهان گرفته و مشغول خوردن آنهاست.

شتر میهمان ناخوانده یک برنامه زنده! +عکس

این زن جوان در ادامه افزود: پس از آن كه این شتر موهایم را به دهان گرفت، فیلمبردار دست از كار كشید و به من كمك كرد تا موهایم را از دهان این حیوان بیرون بكشم. البته هنوز به این مساله پی نبردم كه چرا این شتر موهایم را به دهان گرفته بود.

شتر میهمان ناخوانده یک برنامه زنده! +عکس


ویدیو مرتبط :
میهمان ناخوانده ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوتی عجیب خانم گوینده در برنامه زنده تلویزیونی +عکس



سوتی مجری تلویزیون, سوتی عجیب

صحنه رقصیدن این خانم اخبارگو ساعت 4:15 دقیقه صبح به وقت محلی به صورت زنده از تلویزیون امریکا پخش شد. این در حالی بود که او کاملا بی خبر بود که دوربینها در حال ضبط تصاویر او هستند.
این اتفاق هنگام پخش آگهی های بازرگانی قبل از شروع خبر رخ داد . در تصاویر وی در حالی که در حال رقصیدن است دیده میشود و با صدای تهیه کننده که اعلام میکند به زودی برنامه روی آنتن میرود درجای خود می ایستند.
او در این رابطه گفته است: من نمیدانستم که دوربینها در حال ضبط هستند . فقط امیدوار بودم اشخاص زیادی این تصاویر را ندیده باشند اما وقتی متوجه شدم تنها در مدت 8 ساعت این تصاویر بیش از 100 هزار بیننده در یوتوب داشته است به کلی نا امید شدم.
من معتقدم که هرکس باید مقداری روحیه شادی طلبی داشته باشد تا در مواقع لزوم از آن برای انرژی دادن به سایرین استفاده کند از آنجایی که ساعت کار ما به گونه ای است که خواب آلودگی باعث کسل شدن و رخوت در همکاران میشود من سعی داشتم با این کار انرژی زیادی را به استودیو هدیه دهم.

سوتی مجری تلویزیون, سوتی عجیب

سوتی مجری تلویزیون, سوتی عجیب

سوتی مجری تلویزیون, سوتی عجیب

سوتی مجری تلویزیون, سوتی عجیب

منبع:pardad.ir