اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«شب‌ بازار» در خیابان‌ باب‌ همایون تهران


مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با بیان اینکه هم‌اکنون در منطقه 12 شب‌بازار افتتاح شده است، گفت: تا اینجا استقبال خوبی از سوی دستفروشان از این شب‌بازار‌ها به عمل آمده است.

خبرگزاری آنا: مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با بیان اینکه هم‌اکنون در منطقه 12 شب‌بازار افتتاح شده است، گفت: تا اینجا استقبال خوبی از سوی دستفروشان از این شب‌بازار‌ها به عمل آمده است.

ابوالقاسم چیذری با بیان اینکه شهربان حوزه فعالیتش پاکسازی تمام معابر شهر تهران است، اظهار کرد: پاکسازی سد معبر در محدوده بازار به صورت کار‌ویژه بوده است.

وی افزود: همه معابر و قسمت‌هایی از شهر تهران که دچار بساط گستری هستند طبق یک برنامه زمانبندی شده مشخص با همکاری نیروی انتظامی و شرکت ساماندهی پاکسازی می‌شود و افرادی که بساز آنها جمع‌‌آوری شده در یک مکان مشخص می‌توانند به دستفروشی بپردازند.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران ادامه داد: هم‌اکنون شب‌بازارها در منطقه 12 در خیابان‌های باب همایون و 17 شهریور افتتاح شده و تا اینجا استقبال خوبی از سوی دستفروشان از این شب‌بازار‌ها به عمل آمده است.

وی از همکاری این شرکت با مترو تهران به منظور جمع‌آوری دستفروشان خبر داد و گفت: هماهنگی‌های مناسبی در این خصوص بین شرکت حریم‌بان و شرکت بهره برداری مترو اتفاق افتاده است که شهروندان می‌توانند در آینده آثار این هماهنگی‌ها را مشاهده کنند.


ویدیو مرتبط :
گشتی در خیابان ها به همراه شهردار شب تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امروز در خیابان‌های اطراف بازار تهران چه گذشت؟



در خیابان‌های اطراف بازار تهران چه گذشت/ دستگیری چند اخلال‌گر

تجمعات پراکنده امروز تهران که در خیابان های فردوسی، چهارراه استانبول، منوچهری، میدان امام خمینی دیده می شد منجر به بروز ترافیک نسبتا سنگین در این مناطق شد که مشکلاتی را برای عبور و مرور مردم ایجاد کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

گزارش خبرنگاران مهر از سطح شهر تهران حاکی است که برخی مناطق تهران در حوالی بازار و مراکز خریدوفروش ارز و سکه از صبح امروز چهار شنبه وضعیت بی ثباتی داشته و برخی اعتراضات پراکنده باعث تعطیلی اصناف شده است.

نیروهای امنیتی و انتظامی از ظهر امروز با حضور در این مناطق سعی در ایجاد آرامش در این مناطق و بازگرداندن شرایط عادی به این مناطق کردند.

ماموان انتظامی اقدام به برخورد و دستگیری با عوامل تحریک کننده داشتند و سعی کردند افراد حاضر در تجمعات پراکنده را متفرق کنند.

تجمعات پراکنده امروز تهران که در خیابان های فردوسی، چهارراه استانبول،منوچهری،میدان امام خمینی دیده می شد منجر به بروز ترافیک نسبتا سنگین در این مناطق شد که مشکلاتی را برای عبور و مرور مردم ایجاد کرد.

حضور نیروهای انتظامی در همه مناطق مرکزی تهران چشم گیر بود.

همچنین امروز صبح تعدادی از اخلال گران بازار و دو تبعه یکی از کشورهای اروپایی که با ظاهر توریست در ناارامی های تهران مشغول جمع آوری اخبار بودند توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

در همین رابطه سرهنگ خلیل هلالی ظهر امروز در خصوص تعطیلی بخشی از بازار تهران گفت: همیشه جمعیت شناوری در بازار حضور دارند . حضور چند نفر و تماشای اوضاع دلیل بر تجمع و تعطیلی نیست و خبری تاکنون در خصوص تعطیلی بازار نداشته ایم.وی در خصوص برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی گفت: بر اساس قانون هر واحد صنفی بر اساس نظر اتحادیه می تواند تا 15 روز بسته باشد اما اگر فردی به منظور اخلال در نظام اقتصادی یک روز نیز مغازه خود را تعطیل کند مرتکب جرم شده و مرجع قضایی در صورت تشخیص اخلالگری با این افراد برخورد می کند.

هم اکنون اوضاع در این مناطق آرام گزارش می شود./مهر