اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شبیه یک معما، یک فرد هم شاکی هم متهم



اخبار حوادث - شبیه یک معما، یک فرد هم شاکی هم متهم

«شاکی» مطمئن بود که با محکومیت متهم به جرم کلاهبرداری، ۱۰۷ میلیون تومان را از وی می گیرد و هرگز فکر نمی کرد که از جانبی موفق به محکومیت متهم شود و از سوی دیگر خودش به عنوان متهم مورد بازجویی قرار گیرد.

وقتی این پرونده به معما شبیه شد که یک فرد هم شاکی بود و هم متهم نه تنها متهم بلکه هم شاکی بود هم مجرم.

 

خانم «الف» بدون چادر و با قیافه بسیار مصمم وارد دادگاه شد و با طرح دعوی علیه متهم، ادعا کرد آقای «ب» مبلغ ۱۰۷ میلیون تومان به صورت کلاهبرداری با استفاده از کارت خوان سیار از حساب او کسر کرده است. متهم با قبول اتهام خود اظهار داشت: پول ها را به او برگرداندم و فیلم هم از صحنه پرداخت وجه دارم اما شاکی مدعی شد او پس از فیلم برداری پول ها را نیز جمع کرده و با خود برده است اما دادگاه وقتی برای خبرنگاران حساس شد که قاضی ضمن توجه به معلول با استفاده از شیوه های علمی و حقوقی به دنبال علت می گشت و به صورت نامحسوس به تاریک خانه پرونده قدم گذاشته بود.

 

او در لابه لای دفاعیات طرفین دعوی دریافت این پول در یک مجلس قمار و حرام رد و بدل شده است.

 

این جا بود که ماجرای دادگاه و پرونده موردنظر شکل دیگری به خود گرفت و خانم شاکی ماجرای قماربازی با متهم را تشریح کرد و گفت: در یکی از شب ها مبلغ موردنظر را در قمار به این آقا باختم اما او به جای مبلغ ۱۰ میلیون، ۱۰۷ میلیون تومان از حسابم کسر کرد و ... از این جا شاکی اقرار به قماربازی کرد و به عنوان مجرم مورد سوال قاضی قرار گرفت.

 

قاضی سالم اندادی، شاکیه را با قید وثیقه آزاد کرد تا پرونده مراحل قانونی خود را بگذراند هم شاکیه و هم متهم با قید وثیقه از بازپرسی خارج شدند و هر دو به عنوان متهم از پله های بازپرسی پایین آمدند.

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
درگیری متهم با شاکی در داداگاه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی جای شاکی و متهم عوض می شود؛ شکایت از زن خدمتکار بعد از تعرض به وی!



وقتی جای شاکی و متهم عوض می شود؛

شکایت از زن خدمتکار بعد از تعرض به وی!

دومینیک استراوس کان، رئیس سابق صندوق بین المللی پول، یک سال پس از طرح اتهام تعرض جنسی به یک خدمتکار هتل در نیویورک، از وی شکایت کرد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 جام نیوز به نقل از سایت یورو نیوز؛ استراوس کان پس از آن رسوایی های بزرگ که در باب مسایل جنسی برپا کرد، اکنون دست پیش گرفته است تا پس نیافتد.

اتهام طرح شده علیه نفیساتو دیالو، زن خدمتکار هتل «سوفیتل» شهر نیویورک از سوی استراوس کان، «اظهارات دروغین» بوده است.

رئیس سابق صندوق بین المللی پول می گوید که این زن در طرح اتهام تعرض جنسی علیه وی، دروغ گفته و قصد ضربه زدن به او را داشته است.

او به همین علت خواهان پرداخت غرامتی به مبلغ یک میلیون دلار از سوی نفیساتو دیالو شده است.

این خدمتکار گینه ای تبار پیش تر اتهام آزار جنسی را علیه سیاستمدار فرانسوی در آمریکا مطرح کرده بود.

در مقابل، رئیس سابق صندوق بین المللی پول گفته بود که ارتباط آنها با توافق دو طرف بوده است.

پلیس نیویورک پس از تماس نفیساتو دیالو، رئیس سابق صندوق بین المللی پول را موقتاً بازداشت کرد. وی سپس در آمریکا در برابر دادگاه قرار گرفت.

پس از بازگشت دومینیک استراوس کان به فرانسه اتهام های دیگری در زمینۀ تعرض جنسی و ارتباط با یک شبکۀ روسپی گری نیز علیه او مطرح شد./جام نیوز

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب