اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شبیخون پسر 20 ساله به زن دایی خود


عوامل گشت در حین گشت زنی در ساعت 19:30 دقیقه شب گذشته در محدوده حوزه استحفاظی خود بودند که در یکی از خیابان ها متوجه جوانی شدند که یک کارتن بسیار بزرگ را بر روی پشت خود به سختی حمل می کند.

باشگاه خبرنگاران: رئیس کلانتری 127 نارمک گفت: عوامل این یگان با تشدید اقدامات گشت زنی خود در محدوده حوزه استحفاظی در تلاشند از جان و مال هموطنان محافظت نمایند.

سرهنگ نظری پور در ادامه اظهار داشت: در این خصوص عوامل گشت در حین گشت زنی در ساعت 19:30 دقیقه شب گذشته در محدوده حوزه استحفاظی خود بودند که در یکی از خیابان ها متوجه جوانی شدند که یک کارتن بسیار بزرگ را بر روی پشت خود به سختی حمل می کند.

وی در ادامه اذعان داشت: مأموران با تجربه این کلانتری با توجه به مشکوک شدن به این فرد جهت بررسی موضوع به فرد نزدیک شدند.

متهم با رویت مامورین کارتن را بر زمین گذاشته و قصد متواری شدن را داشت که پس از چند دقیقه تعقیب و گریز در نهایت متهم در حالی که قصد تسلیم شدن نداشت توسط پلیس زمین گیر و دستگیر شد.

سرهنگ نظری پور تاکید کرد: در بررسی کارتن بر جای مانده یک دستگاه ال ای دی 23 اینچ، یک دستگاه تلویزیون، یک دستگاه ریسیور، یک دستگاه دی وی دی و چند عدد گوشی همراه و تلفن خانگی به همراه یک قبضه چاقو کشف و ضبط گردید.

این مقام مسئول انتظامی با اشاره به انتقال متهم به مقر و بازجویی های اولیه خاطر نشان کرد: متهم که خود را به هویت ابوالفضل 20 ساله معرفی نمود معترف شد که این وسایل را از خانه زن دایی خود که به ویلای خود در شمال رفته بود به سرقت برده است.


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر پدر 20 ساله با حضور پسر 30 ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ زن سالخورده به خاطر نیت شیطانی پسر 20 ساله



اخبار,اخبار حوادث , قتل عمد

 

اخبار حوادث - مرگ زن سالخورده به خاطر نیت شیطانی پسر 20 ساله/ راز جنایت پس از 8 سال فاش کرد

رییس پلیس آگاهی استان یزد، از دستگیری فردی كه با ورود به منزلی به قصد آزار و اذیت و سرقت، خانم 60 ساله ای را به قتل رسانده بود پس از 8 سال خبر داد.

سرهنگ خالقی رییس پلیس آگاهی استان یزد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش ضرب و جرح خانمی 60 ساله به هویت معلوم در سال 1385 در یكی از محلات قدیمی یزد كه پس از یك هفته بستری در بیمارستان منجر به فوت وی شد، موضوع بررسی و رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان یزد ادامه داد: با توجه به دستگیری فردی به هویت "م . ب" 28 ساله در اردیبهشت ماه سال جاری به اتهام چندین فقره آزار و اذیت و سرقت ، موضوع قتل خانم مذكور نیز وارد مرحله تازه ای از تحقیقات شد.

خالقی، ضمن اشاره به این موضوع كه كارآگاهان اداره عملیات ویژه موفق به رمز گشایی از جنایت صورت گرفته شدند تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده پس از ساعتها تلاش شبانه روزی و با استفاده از فنون پلیسی و اقدامات قانونی متهم كه چاره ای جز بیان تمام حقایق نداشت به نحوه ورود به منزل مقتوله و تشریح آن پرداخت و اعتراف کرد : به قصد آزار و اذیت به منزل مقتوله وارد شدم و پس از درگیری با وی سرش به گوشه میز داخل اتاق برخور كرد و بیهوش روی زمین افتاد.

این مقام انتظامی یادآور شد: با توجه به اعتراف صریح متهم به نحوه وقوع جرم و بازسازی صحنه با حضور مقام قضایی متهم به اتهام قتل عمد با قرار قانونی روانه زندان شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران