اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شبکه 3: پخش «در حاشیه 2» قطعی نیست


مدیر شبکه سه سیما از قطعی نبودن پخش مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر شبکه سه سیما از قطعی نبودن پخش مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» خبر داد.

غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما در خصوص پخش مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» گفت: در حال حاضر امور نمایش سیما به ما اعلام کردند که پخش سریال از شنبه پنجم دی ماه شروع خواهد شد و ما هم در جدول پخش قرار می‌دهیم اما این اتفاق در صورتی است که تغییری نکند.

وی عنوان کرد: آخرین اطلاعات را مرکز نمایش به ما می‌دهد؛ ولی هیچ قطعیتی برای پخش نیست. همچنین سعی خواهیم کرد برنامه‌های جدید «اکسیر» و «سه شو» را در فاصله زمانی کم و با هم شروع کنیم.


ویدیو مرتبط :
‫وقتی کلیپ تقطیع شده ای که از استاد ابوالقاسمی در شبکه وهابی وصال پخش شد اصلش درشبکه ولایت پخش شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش عربی مختارنامه از شبکه ماهواره ای



 

 اپخش عربی مختارنامه از شبکه ماهواره ای

 

  مدیرسایت خبری «آی فیلم» در مصاحبه ای اعلام کرد بنابر تقاضاهای متعددی که از کشورهای مختلف عربی دریافت شد، سریال مختارنامه را با استفاده از گروه ویژه ترجمه و دوبله برای پخش از شبکه ماهواره ای آماده کرده ایم .

 

مدیرسایت خبری «آی فیلم» در مصاحبه ای اعلام کرد بنابر تقاضاهای متعددی که از کشورهای مختلف عربی دریافت شد، سریال مختارنامه را با استفاده از گروه ویژه ترجمه و دوبله برای پخش از شبکه ماهواره ای آماده کرده ایم .

نسخه عربی «مختارنامه» از جمعه ۲۴ دی ماه مصادف با ۱۴ ژوئن سال نومیلادی از شبکه ی ماهواره ای فیلم وسریال عربی پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد به زودی پخش نسخه عربی «مختارنامه» را ازروزجمعه ۱۴ ژوئن آغاز خواهیم کرد وروزهای شنبه نیز متناسب با ساعات محلی کشورهای عربی از عمان تا موریتانی همان قسمت تکرار خواهدشد وجزییات نحوه پخش نسخه عربی «مختارنامه» در سایت خبری www.ifilmtv.com قابل مشاهده است .

مدیرسایت خبری «آی فیلم» درمصاحبه ای که متن آن ساعاتی پیش دراختیار خبرگزاری ها قرارگرفت،اعلام کرد بنابر تقاضاهای متعددی که از بینندگان در کشورهای مختلف عربی دریافت کردیم ، سریال مختار را با استفاده از گروه ویژه ترجمه و دوبله برای پخش از شبکه ماهواره ای آماده کرده ایم .

نبیل حمودهٔ تاکید کرد «مختارنامه» با استناد به منابع معتبر تاریخی واسناد مورد قبول فرقه های مختلف در جهان اسلام اعم از سنی و شیعه تولید شده است البته بنابر اقتضای متن نمایشی برخی دیالوگ ها نیز اضافه شده است و بدون شک این سریال مورد استقبال افکارعمومی جهان عرب قرار خواهد گرفت .

وی درخصوص برخی اظهار نظرها درباره این سریال اظهارداشت: اصل مسلم برای هرمسلمانی آیه شریفه ای است که می فرماید: فبشر عبادی الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه بنابراین به همه کسانی که درخصوص این سریال اظهار نظر کرده اند توصیه می کنم صبرکنند و آن را با دقت ببیند سپس درباره مضامین آن سخن بگویند.

نبیل حمودهٔ همچنین افزود سال هاست که ده ها شبکه تلویزیونی در جهان عرب به صورت شبانه روزی فیلم ها و سریال هایی را باهدف ترویج فرهنگ و اخلاق منحط غربی با تصاویری مستهجن پخش می کنند ولی کمتر دیده شده که با آن ها مقابله ای عملی و جدی صورت پذیرد ولی با پخش فیلم ها و سریال هایی فاخر و ارزشمند تاریخی ازاین سو آن سو انتقادهایی شنیده می شود.

وی ضمن تاکید برحفظ احترام شخصیت های والا مقام صدر اسلام درخصوص مطرح شدن برخی از اشخاص مانند "عبدالله بن زبیر" در این سریال اظهارداشت : هیچ کدام از فرقه های اسلامی برای امثال ایشان قائل به عصمت نبوده ونیستند بنابراین نقد رفتارهای آن ها در برخی از مقاطع تاریخ زندگی آن ها نمی تواند مشکلی داشته باشد.

وی همچنین تاکید کرد: امیدواریم پخش این سریال ضمن ارائه تحلیلی روشن از واقعیت های تاریخ صدر اسلام ،فضایی مثبت را برای گفتگوی سازنده و تحکیم پایه های وحدت میان امت اسلامی فراهم آورد.... / سایت خبری تحلیلی الف