اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شایعه کشف حجاب دختر «الله کرم»


اخیرا برخی سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب تصاویری از دختر و پسر بی‌حجابی را با این ادعا که آن ها دختر و داماد حسین الله کرم، منتشر کردند.

خبرگزاری فارس: اخیرا برخی سایت‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب تصاویری از دختر و پسر بی‌حجابی را با این ادعا که آن ها دختر و داماد حسین الله کرم، منتشر کردند.

این رسانه‌های معاند با انتشار این شایعه که در شبکه‌های مجازی نیز در حال گسترش است، مدعی شدند: «این برای نخستین بار است که تعدادی از تصاویر خصوصی دختر حسین الله کرم بدون داشتن حجاب منتشر می شود.

تصاویر منتشر شده از شمیم دختر حسین الله کرم، او را  در یک بندر اروپایی، مهمانی فارغ التحصیلی از یک دانشگاه در خارج از ایران و نیز در ایالت کالیفرنیا در غرب آمریکا نشان می‌دهد».

هرچند که با ماهیت این رسانه ها کذب بودن این شایعه دور از ذهن نبود اما برای رو شدن دست رسانه های ضدانقلاب با حسین الله کرم تماس گرفتیم و اصل ماجرا را از وی جویا شدیم.

رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله در گفت و گو با خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس تاکید کرد: من اصلا دختر ندارم که بخواهم دامادی داشته باشم و آن ها به خارج از کشور رفته باشند.

وی همچنین افزود: همسر من چند سالی است که فوت کرده و من تنها 2 فرزند پسر دارم و تمام این اخبار منتشر شده در رسانه های ضدانقلاب کذب محض است.

 


ویدیو مرتبط :
کشف حجاب دختر فلسطینی توسط سربازان صهیونیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر ایرانی ، از نایب قهرمانی در آسیا تا کشف حجاب در بلژیک!/تصویر



اخبار ورزشی - دختر ایرانی ، از نایب قهرمانی در آسیا تا کشف حجاب در بلژیک!/تصویر

راحله آسمانی را می شناسید؟ او همان دختری است که در بازی های آسیایی 2010 گوانگژو چین نایب قهرمان آسیا شد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,پرافتخار ترین تکواندو کار تیم ملی بانوان, راحله آسمانی

 

 آسمانی پرافتخار ترین تکواندو کار تیم ملی بانوان است. اما او چند ماهی می شود که با پذیرفتن تابعیت کشور بلژیک برای تیم ملی این کشور به میدان می رود و تا به امروز سه مدال هم گرفته است. گفته می شد راحله با حجاب کامل برای بلژیکی ها به میدان می رود اما او ناگهان علاوه بر گذر از نام تیم ملی تکواندوی ایران ، حجاب خود را هم برداشته و بدون حجاب برای بلژیکی ها بازی می کند. آسمانی با کشف حجاب حتی مقابل نمایند رژیم صهیونیستی هم به میدان رفت! تصویر این تکواندو کار سابق تیم ملی را در ادامه می بینید:

 

اخبار,اخبار ورزشی,پرافتخار ترین تکواندو کار تیم ملی بانوان, راحله آسمانی

اخبار ورزشی - جام جم ورزشی