اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شایعه پیوستن «فرناز رهنما» به GEM TV


فرناز رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص شایعه مهاجرت و پیوستن وی به شبکه جم گفت: این خبرها همه جوک و شوخی است و امکان ندارد این اتفاق بیفتد.

باشگاه خبرنگاران جوان: فرناز رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص شایعه مهاجرت و پیوستن وی به شبکه جم گفت: این خبرها همه جوک و شوخی است و امکان ندارد این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: کاملا این خبر را تکذیب می‌کنم. من سر خونه زندگیم هستم و  امکان ندارد چنین اشتباهی را انجام بدم. در حال حاضر هم به کارهای شخصیم می‌‎رسم و سر کار جدیدی نیستم.

شایعه پیوستن «فرناز رهنما» به GEM TV

گفتنی است؛ به نظر می‌رسد مهاجرت تعدادی از بازیگران برای برخی از رسانه‌ها شرایطی را فراهم کرده که بتواند با انتشار چنین اخباری هر از چند گاهی به شایعات دامن بزنند.

این بار این شایعه برای فرناز رهنما از بازیگران سینما و تلویزیون اتفاق افتاده که این بازیگر با تکذیب خبر، آتش این شایعات را خاموش کرد.


ویدیو مرتبط :
فرناز رهنما در شبکه آی فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین مطالب و عكسها از فرناز رهنما



 

بازیگر محبوب سینما و تلوزیون ایران خانم فرناز رهنما بازیگر نقش نازنین سریال ساختمان پزشكان و افسانه در فیلم سینمایی مامور بدرقه در سال 1360 در اصفهان متولد شده و لیسانس بازیگری دارد . از فیلمهای وی میتوان به فیلمهای اقلیما ، مامور بدرقه ، بعد از ظهر سگی سگی و زیر زمین اشاره نمود. فرناز رهنما با هنرنمایی در نقش نازنین در سریال ساختمان به اوج محبوبیت خود رسیده است. جدید ترین عكسهای فرناز رهنما :

 

 

بیوگرافی و عکس فرناز رهنما   بازیگر ساختمان پزشکان

 

 

بیوگرافی و عکس فرناز رهنما بازیگر ساختمان پزشکان

 

 

 

بیوگرافی و عکس فرناز رهنما بازیگر ساختمان پزشکان

 

 

بیوگرافی و عکس فرناز رهنما بازیگر ساختمان پزشکان