اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شایعه ورود اعضای داعش به تبریز


فرماندار شهرستان تبریز گفت: ورود و تحرک تعدادی از اعضای داعش در تبریز شایعه است.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار شهرستان تبریز گفت: ورود و تحرک تعدادی از اعضای داعش در تبریز شایعه است.

رحیم شهرتی‌فر گفت: خوشبختانه در تبریز به برکت وجود مردمانی با فرهنگ و هوشیار و تلاش و مجاهدت دستگاهای امنیتی و انتظامی هیچ مشکل پیش‌بینی نشده امنیتی نداریم و شایعات مطرح به دلیل دستگیری اتباع خارجی فاقد گذرنامه در جاده‌ها مطرح می شود.

شهرتی‌فر در مورد تخلفات زود هنگام انتخاباتی ادامه داد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات تحرکات کاندیداها طبیعی است اما تبلیغات زود هنگام و مخصوصا استفاده از امکانات عمومی و دولتی ممنوع می باشد و ما هم نظارت و کنترل می کنیم.


ویدیو مرتبط :
رد شایعه هماهنگی دولت با بیت رهبری را برای تعیین اعضای کابینه دوازدهم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود گروه جدیدی از اعضای داعش به مصر



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار بین الملل - ورود گروه جدیدی از اعضای داعش به مصر

منابع «دبکا» گزارش دادند، گروهی 10 نفره از اعضای داعش با گذرنامه جعلی وارد شرم‌الشیخ، سپس صحرای سینا شده‌اند که این امر رژیم صهیونیستی و مصر هر دو را در خطر قرار داده است.

به گزارش فارس، منابع وبگاه خبری تحلیلی «دبکا» (نزدیک به محافل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی) ادعا کردند، گروهی 10 نفره از اعضای داعش، به رهبری یک فرمانده ارشد، وارد صحرای سینا در شمال مصر شده‌ و مسئولیت گروه تروریستی «انصار بیت‌المقدس» را به دست گرفته‌اند و در نتیجه جبهه جدید و خطرناکی علیه مصر و اسرائیل گشوده‌اند.

بر اساس ادعای این گزارش، هویت این افراد مشخص نیست اما مکان این تروریست‌ها از عراق تا صحرای سینا به دقت برنامه‌ریزی شده است. ظاهرا این افراد با گذرنامه‌های جعلی با پروازهای چارتر از خاورمیانه و اروپا وارد شرم‌الشیخ شده‌اند. همین امر به آنها کمک کرده تا بتوانند از نظارت امنیتی شدید در فرودگاه بین‌المللی قاهره طفره بروند.

منابع دبکا همچنین ادعا کردند، در هفته‌های اخیر، متخصصان فنون جنگی داعش با اعزام 300 شورشی از عراق به شرق لیبی، نیروی ذخیره استراتژیک برای این منطقه تامین کرده‌اند. این گروه همچنین تروریست‌های حاضر در مصر را به سلاح مجهز کرده‌اند. از این رو، مصر، خود را در مرز غربی از سوی لیبی در محاصره داعش می‌بیند و از شمال شرقی در سینا نیز به شدت تهدید می‌شود و اسرائیل هم در جنوب غربی اراضی اشغالی، از سوی صحرای سینا و شمال سوریه با تهدید تروریست‌ها روبه‌روست. 

اخبار بین الملل - فارس