اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شایعه مصدومیت اشکان دژآگه


فولام در اولین بازی لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک – صفر از سد ساندرلند گذشت. نکته عجیب این بازی غیبت دژآگه و حضور 90 دقیقه ای او روی سکوها بود. این در حالی است که دژآگه در تمام بازی های دوستانه پیش از فصل بازی کرده بود.

روزنامه تماشا: فولام در اولین بازی لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک – صفر از سد ساندرلند گذشت. نکته عجیب این بازی غیبت دژآگه و حضور 90 دقیقه ای او روی سکوها بود. این در حالی است که دژآگه در تمام بازی های دوستانه پیش از فصل بازی کرده بود.

مارتین یول بعد از این بازی به خبرنگاران گفت: «این سه امتیاز ارزش زیادی برای ما داشت. ساندرلنددر نیمه اول تیم ما را تحت فشار قرار داده بود و عملکردمان چندان خوب نبود اما در نیمه دوم شرایط عوض شد.»

شایعه مصدومیت اشکان دژآگه

سایت های انگلیسی هم تحلیل مثبتی از این بازی نداشته و بعضی از آنها هم به دنبال دلیل غیبت دژآگه بوده اند.

سایت cottagersc در این مورد نوشت: «واقعا چه کسی از این بازی راضی بود؟ رویز در حد انتظار ظاهر نشد. او 9 هزار مایل مسافرت کرده بود و در این بازی سخت 76 دقیقه در هوای گرم بازی کرد. کاکانیکلیچ از لحاظ بدنی آماده نبود و احتیاج به تست دارد اما سوال اصلی این است که اشکان دژآگه و آموربیتا کجا بودند؟ گفته می شود آنها مصدوم هستند اما هیچ کس قبل از بازی خبری در مورد مصدومیت آنها نشنیده است.»


ویدیو مرتبط :
گل اشکان دژآگه به الغرافه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصدومیت شدید اشکان دژاگه/ ستاره ایرانی پنالتی گرفت اما تعویض شد



اشکان دژاگه,مصدومیت اشکان دژاگه

مصدومیت شدید اشکان دژاگه/ ستاره ایرانی پنالتی گرفت اما تعویض شد

 اشکان دژاگه در دقیقه 38 بازی تیمش با کوئینز پارک رنجرز آسیب دید و زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش خبرآنلاین ؛ ستاره ایرانی فولام انگلستان در بازی تیمش در لیگ برتر آسیب دید تا دلهره درباره سرنوشت او در بازی های ملی به استرس های قبلی فوتبال ایران اضافه شود. 

دژاگه در بازی تیمش با کوئینز پارک رنجرز که در پایان نیمه اول با نتیجه 3 بر یک به سود فولام در پیش بود ، در دقیقه 6 بازی با فراری زیبا تیمش را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و تیمش روی همین خطا آغازی رویایی داشت. 

در ادامه این بازی و درحالی که یار ایرانی یکی از بهترین های تیمش به با خطای بازیکنان حریف مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت تا دلهره به دل هواداران فوتبال ملی ایران بیفتد. دژاگه که ستاره این روزهای فوتبال ملی ایران است ، نقشی کلیدی در ترکیب تیم ملی برای بازی های آتی تیم ملی در انتخابی جام جهانی دارد. 3 مسابقه ای که تکلیف جهانی شدن یا نشدن فوتبال ایران را مشخص می کند./خبرآنلاین