اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شایعه مرگ چهره ها به امریکا هم رسید


انتشار خبر درگذشت جک بلک کمدین سرشناس آمریکایی در صفحه گروه موسیقی این بازیگر بسیاری از هواداران او را نگران کرد.

خبرآنلاین: انتشار خبر درگذشت جک بلک کمدین سرشناس آمریکایی در صفحه گروه موسیقی این بازیگر بسیاری از هواداران او را نگران کرد.

یک هکر با نفوذ به صفحه رسمی گروه موسیقی «تنیشس دی» پیامی با این مضمون منتشر کرد که جک بلک در 46 سالگی چشم از جهان فروبست.

انتشار خبر درگذشت بازیگر سرشناس توسط یک هکر/شایعه مرگ چهره ها به امریکا هم رسید

پس از انتشار این پیام و واکنش‌های پیامد آن این گروه موسیقی اعلام کرد که حساب توئیتر این گروه هک شده است و این پیام صحت ندارد. آن‌ها این حرکت را یک شوخی بیمارگونه توصیف کردند.

گروه تنیشس‌دی یکشنبه در توئیتی درباره این موضوع نوشت: «توئیتر ما هک شده بود. مطمئن باشید جک بلک زنده و سلامت است.»

جان کانسکی یکی از نوازندگان گروه نیز گفت که خبر درگذشت جک بلک دروغ و در نتیجه هک شدن حساب کاربری این گروه منتشر شده است.

این نخستین باری نیست که این گونه شایعات درباره درگذشت بلک منتشر می‌شود. صداپیشۀ سه‌گانۀ «پاندای کونگ‌فوکار» همواره یکی از سوژه‌های مورد علاقۀ شایعه‌پردازان آنلاین بوده است.

برای نمونه سال 2012 خبری درباره سقوط این بازیگر از صخره‌ای در نیوزلند منتشر شد و در خبری مشابه سال 2014 شایعه شد که بلک در اثر حمله قلبی درگذشته است.


ویدیو مرتبط :
مرگ بر سران امریکا یا مردم امریکا(اصلاح شعار و رفتارها)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معمای مرگ مرموز پرندگان در امریکا



 

 

معمای مرگ مرموز پرندگان در امریکا

 

پدیده مرموز تلف شدن پرندگان در چند ایالت امریکا به معمایی برای کارشناسان محیط زیست این کشور تبدیل شده است.

واحد مرکزی خبر به نقل از رویترز : لاشه صدها پرنده در ایالت های لوئیزیانا و ارکانزاس پیدا شده است.

تاکنون مقامات محیط زیست امریکا در مورد این پدیده نادر سکوت اختیار کرده اند تا بلکه آزمایشات روی لاشه این پرندگان راز این معما مرموز را حل کند...../تحلیل:عصرایران