اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شایعه سازان «رضا داود نژاد» را کشتند!


همسر رضا داوود نژاد شایعه فوت این هنرمند سینما و تلویزیون را تکذیب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: همسر رضا داوود نژاد شایعه فوت این هنرمند سینما و تلویزیون را تکذیب کرد.

متاسفانه فضای مجازی بستری شده است برای برخی شایعات، در یک اقدام غیر اخلاقی شایعه فوت رضا داوودنژاد در این فضای مه آلود بین کاربران دست به دست شده است.

در پی این ماجرا، غزل بدیعی همسر داوودنژاد در گفت‌وگویی، خبر فوت همسرش را تکذیب کرد.

غزل بدیعی گفت: در چند روز گذشته کبد رضا با مشکلاتی مواجه شده بود که برای تثبیت وضعیت و کنترل بیماری اش از بیمارستان کوثر به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده شد.

وی افزود: هم اکنون وضعیت و حال عمومی ایشان مناسب است.

یاداور می شود: رضا داوودنژاد حدود 8 سال پیش عمل «بای پس روده» انجام داد که این عمل درست انجام نشده بود و وسعت خیلی زیادی در بدنش داشت و همین باعث شد کبد رضا آسیب جدی ببیند و کبدش از بین برود.

داوودنژاد دو سال پیش عمل پیوند کبد در شیراز انجام داد و عمل جراحی الان هم در ادامه همان عمل است.


ویدیو مرتبط :
فریاد یا محمدا کشتند زائر رضا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش مدیر برنامه های رضا قوچان نژاد به شایعه پیشنهاد پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

مدیر برنامه‌های رضا قوچان نژاد می‌گوید حضور این بازیکن در باشگاه الوکره قطر قطعی نیست.

محمودرضا فاضلی در واکنش به شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به رضا قوچان نژاد، اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس نه الان و نه در گذشته هیچ پیشنهادی به رضا قوچان نژاد نداده است و البته این بازیکن هم در این مقطع زمانی تمایل به حضور در لیگ ایران ندارد.

وی درباره احتمال پیوستن قوچان نژاد به الوکره قطر نیز، گفت: با وجود این که برخی رسانه‌های ایرانی و قطری این خبر را اعلام کرده‌اند، اما حضور رضا در الوکره هنوز قطعی نشده است و تا پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال قطر هر اتفاقی می‌تواند برای انتخاب تیم آینده قوچان نژاد بیفتد.
اخبار ورزشی - ایسنا