اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شایعه بمب گذاری در میدان فاطمی تهران


مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از اعلام کرد که شایعه بمب گذاری در حوالی خیابان فاطمی و میدان جهاد واقع در این مسیر صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا: مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از اعلام کرد که شایعه بمب گذاری در حوالی خیابان فاطمی و میدان جهاد واقع در این مسیر صحت ندارد.
 
این مرکز اطلاع رسانی پلیس افزود: شایعه ای مبنی بر بمب گذاری در یک دستگاه خودروی پراید در حوالی میدان جهاد (میدان فاطمی) انتشار یافت که ماموران نیروی انتظامی با بررسی های لازم هیچگونه موردی دال بر تایید این موضوع نیافتند.

بر اساس این گزارش پیش از ظهر امروز شایعه ای مبنی وجود بمب در یک دستگاه خودروی پراید با پلاک استان سیستان و بلوچستان در شبکه های اجتماعی و برخی سایت های خبری غیر معتبر منتشر شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران نیز با رد شایعه بمب گذاری خبر از نشت بنزین خودروی مذکور داده بود که با تلاش ماموران آتش نشانی مشکل نشتی باک بنزین این خودرو رفع شد.


ویدیو مرتبط :
اجتماع عزاداران فاطمی در میدان هفت تیر تهران | ۱۳۹۴

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علت شایعه بمب گذاری در میدان فاطمی


نشت بنزین یک خودرو و حضور همزمان پلیس و مأموران آتش نشانی موجب انتشار شایعه بمب‌گذاری در داخل یک خودرو در میدان فاطمی شده بود.

نشت بنزین یک خودرو و حضور همزمان پلیس و مأموران آتش نشانی موجب انتشار شایعه بمب‌گذاری در داخل یک خودرو در میدان فاطمی شده بود.

با توجه به مانور تمرینی پلیس در روزهای آتی؛ این روزها شایعات زیادی از سوی افراد ناآگاه به گوش می‌رسد.

شایعه بمب‌گذاری در میدان فاطمی

براساس گزارشات واصله، نیروی انتظامی نشت بنزین یک خودرو در حوالی میدان فاطمی را به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام می‌کند.

پیگیری‌های از آتش‌نشانی حاکی از این است که حضور آتش‌نشانان و پلیس در محل و انجام موارد ایمنی، افراد ناآگاه با توجه به اینکه ساختمان وزارت کشور در این محدوده قرار دارد اقدام به شایعه پراکنی بمب‌گذاری کردند که از اساس کذب است.

بر این اساس، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز اعلام کرد: پیش از ظهر امروز انتشار شایعه‌ای مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک در میدان فاطمی ماموران یگان عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ را به محل اعزام کرد که در بررسی‌های تخصصی مشخص شد خودروی سواری مشکوک تنها در محل پارک شده و به هیچ عنوان دارای مواد منفجره و بمب گذاری شده نیست.

بررسی‌ها نشان داد فرد یا افرادی با انتشار شایعه بمب گذاری و وجود بمب در یک دستگاه، خودروی سواری پراید که حوالی میدان فاطمی و روبروی بانک صادرات پارک شده، قصد تشویش اذهان عمومی را داشتند که ماموران عملیات پلیس بلافاصله در محل حاضر شده و ضمن بررسی موارد، کذب بودن شایعه منتشر شده را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرده است با هماهنگی های صورت گرفته از طریق پلیس های تخصصی، پلیس به شدت با منتشر کنندگان چنین شایعه هایی برخورد خواهد کرد و عوامل منتشر کننده این شایعات شناسایی و دستگیر خواهند شد.