اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شایعه برکناری محمدرضا رحیمی از معاون اولی رییس جمهور



 

شایعه برکناری محمدرضا رحیمی از معاون اولی رییس جمهور

 

سایت و رسانه وابسته و نزدیک به مشائی از رفتن رحیمی معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش جهان محمد رضا رحیمی بزودی توسط رئیس جمهور برداشته می شود و در آینده ای نزدیک جای خود را به محمود صلاحی احمد آبادی خواهد داد.

رسانه وابسته به مشائی نوشته است که این تغییر و تحول در آینده نزدیک اتفاق می افتد .

گفتنی است محمود صلاحی در حال حاظر مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویِژه اقتصادی است.

لازم به ذکر است پیش از این برخی رسانه ها از جابجائی قریب الوقوع رحیمی خبر داده بودند.

مطلعان سیاسی معتقدند که حجم تخلفات وی در دادگاه یکی از دلائلی است که رئیس جمهور تصمیم دارد وی را کنار بگذارد.

این خبر گرچه توسط مقامات دولتی تکذیب شد اما انتشار مجدد آن در رسانه وابسته به رئیس دفتر رئیس جمهور از عزم جدی احمدی نژاد در برکناری معاون اول و صحت اخبار قبلی حکایت دارد.

جهان روز یک شنبه ازمسئولت جدید بقائی به عنوان معاون اجرائی رئیس جمهور خبر داد.معاون اجرائی بقائی به معنای کاهش مسئولیت رحیمی نیز خواهد بود.به نظر می رسدمسئولیت جدید بقائی نیز یکی دیگر از مقدمات جابجائی رحیمی است...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
درد دلهای رحیمی معاون اول رییس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون رییس جمهور:هدفمندی یارانه ها برای تحقق عدالت اجتماعی است



 

معاون رییس جمهور:هدفمندی یارانه ها برای تحقق عدالت اجتماعی است

 

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها برای تحقق عدالت اجتماعی و بهره مندی عادلانه مردم از امكانات و خدمات نظام است.

حجت الاسلام ' سیدمحمدرضا میرتاج الدینی ' روزیكشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با تاكید بر لزوم همراهی مردم برای اجرای موفق این قانون افزود: با اجرای قانون هدفمند كردن یارانه ها 20 درصد در بودجه كشور صرفه جویی می شود.

وی گفت: این میزان صرفه جویی معادل اعتبارات عمرانی كشور در زمینه های مختلف بوده و با افزودن آن به اعتبارات عمرانی، این اعتبارات دو برابر شده و آهنگ سازندگی و توسعه به بیش از دو برابر افزایش می یابد.

وی افزود: اجرای این قانون موجب ارتقای بهره وری، مدیریت صحیح و بهینه از منابع و افزایش برنامه های سازندگی و تقویت زیرساخت ها می شود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: دولت و مجلس با كار كارشناسی به اجرای این قانون اطمینان دارند.

معاون پارلمانی رییس جمهور همچنین هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای تبیین جایگاه بسیج و نقش موثر آن درجامعه عنوان كرد و افزود: تفكر بسیجی به تمامی دنیا صادر شده و استقبال جهانی از سفرهای رییس جمهور به خصوص مردم و مسوولان لبنان نشان از علاقه مندی ملل آزاده دنیا به دستاوردهای نظام و انقلاب دارد.

وی گفت: تشكیل ارتش بیست میلیونی بسیج هدف بزرگ حضرت امام(ره) بود و هر روز كه از عمر پر بركت این تشكل مردمی می گذرد اقتدار و عظمت آن بیشتر نمایان می شود.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به استعدادهای شهرستان اهر دربخش كشاورزی و گردشگری و معادن، توجه ویژه مسوولان ذیربط به ایجاد زیر ساخت ها در این زمینه را خواستار شد.

وی، تسریع در پروژه بزرگراه اهر– تبریز را خواستار شد و قول مساعد داد كه با هماهنگی مسوولان منطقه پیگیر مسایل و مشكلات این شهرستان باشد.

در این جلسه همچنین با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور گازرسانی به 18 روستای اهر تصویب شد...../تحلیل:ایرنا