اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شایعه بروز سانحه هوایی در مهرآباد


مدیرکل فرودگاه مهرآباد با تاکید بر این‌که هیچ هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد دچار سانحه نشده است، گفت: امسال تعداد پروازها در فرودگاه مهرآباد ۲۰ درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم: علی رسمتی مدیرکل فرودگاه مهرآباد در پاسخ به این پرسش که آیا امروز برای یکی از پروازهای فرودگاه مهرآباد سانحه‌ای روی داده است، اظهار کرد: خیر چنین چیزی نیست و برای هیچکدام از پروازهای این فرودگاه سانحه‌ای اتفاق نیفتاده است، متاسفانه این قبیل خبرها هر چند وقت یکبار در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود.

وی همچنین با اشاره به این‌که در سال جاری تعداد پروازهای فرودگاه مهرآباد افزایش یافته است، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد پروازهای فرودگاه مهرآباد حدود 20 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: رکورد روزانه 418 پرواز در فرودگاه مهرآباد ثبت شده است.


ویدیو مرتبط :
سانحه هوایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ابراز تاسف پاپ از وقوع سانحه هوایی در مهرآباد



اخبار,اخباراجتماعی,واتیکان


 اخبار اجتماعی - ابراز تاسف پاپ از وقوع سانحه هوایی در مهرآباد

پاپ ˈ فرانسیسˈ رهبر مسیحیان کاتولیک جهان با ارسال پیامی، سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافری ˈآنتونوف - 140ˈ را در ایران که روز یکشنبه 40 کشته برجای گذاشت، به خانواده های قربانیان تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، پاپ در این پیام که آن را از طریق مسئولان واتیکان برای ˈایگناسیو بدینیˈ اسقف اصفهان و رییس کنفرانس اسقفی ایران ارسال کرده است، از وقوع سانحه هوایی در حوالی فرودگاه مهرآباد تهران به شدت ابراز تاسف کرده و از وی خواسته است مراتب ˈاندوه عمیقˈ و همدردی وی را با خانواده های قربانیان به اطلاع آنها برساند.

پاپ در این پیام، برای قربانیان، آمرزش الهی و برای بازماندگان، روحیه قوی و سلامتی و تندرستی از درگاه خدا مسالت کرده است.

یک فروند هواپیمای آنتونوف - 140 روز یکشنبه هفته جاری با 48 خدمه و سرنشین لحظاتی پس از پرواز از فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران بسوی طبس در حوالی شهرک آزادی سقوط کرد که در نتیجه آن، 40 نفر از آنها جان خود را از دست دادند.


 اخبار اجتماعی - ایرنا