اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شایعه ازدواج ولادیمیر پوتین با قهرمان 30 ساله ژیمناستیک!! +عکس



شایعه ازدواج ولادیمیر پوتین با قهرمان 30 ساله ژیمناستیک!! +عکس
 پس از اعلام رسمی رئیس جمهور روسیه در مورد جدایی او از همسرش، دوباره شایعه ازدواج رئیس جمهور با خانم ورزشکار قوت گرفت.

ولادیمیر پوتین,ازدواج ولادیمیر پوتین با آلینا کابائوای

پس از آنکه شب گذشته رییس جمهور روسیه پوتین و همسر سابقش در تلویزیون اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده اند، سایت دیلی میل خبر داد که احتمالا انگیزه این جدایی، دختر ۳۰ ساله ای است که قبل از این ورزشکار رشته ژیمناستیک بوده است.
به نوشته دیلی میل پوتین ۶۰ ساله که در حال حاضر خبر جدایی خود را از همسر ۵۵ ساله اش در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده است و به نوعی آن ها به زندگی زناشویی ۲۹ ساله خود پایان داده اند. اکنون شایعات زیادی وجود دارد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به دنبال ازدواج با این قهرمان سابق المپیک است که "آلینا کابائوای" نام دارد.
"آلینا کابائوای" ۳۰ سال سن دارد و قهرمان سابق ژیمناستیک روسیه است. او پیش تر نیز مدال طلای المپیک را بر گردن افکنده و هم اکنون عضو پارلمان روسیه است.

ولادیمیر پوتین,ازدواج ولادیمیر پوتین با آلینا کابائوای

ولادیمیر پوتین,ازدواج ولادیمیر پوتین با آلینا کابائوای

منبع: اقتصاد آنلاین


ویدیو مرتبط :
ولادیمیر پوتین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعه ازدواج مجد رئیس‌جمهور روسیه قوت گرفت/ پوتین: هروقت وارد رابطه عاطفی شدم به مردم می‌گویم+عکس



حرف و حدیث های فراوانی درباره زندگی خصوصی رئیس جمهور روسیه در رسانه ها دست به دست می شود.

به گزارش عصر خبر، پس از آنکه ولادیمر پوتین، سال 2013 از همسرش لیودمیلا جدا شد، این روزها شایعه های فراوانی درباره زندگی خصوصی رئیس جمهوری روسیه به گوش می رسد.

پوتین اما در یک برنامه تلویزیونی به این شایعه ها واکنش نشان داد و تاکید کرد که درصورت آنکه وارد رابطه عاطفی شود، به مردم روسیه خبر خواهد داد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

یکی از روزنامه های روسیه در گزارشی در این باره ادعا کرده بود که پوتین قصد دارد با قهرمان سابق المپیک این کشور در رشته ژمیناستیک ازدواج کند.

به گفته این روزنامه پوتین و آلینا کابااووا قهرمان بیست و چهار ساله قرار است اواسط ماه ژوئن یعنی یکماه بعد از اتمام دوره ریاست جمهوری وی ازدواج کنند.

پوتین اما این ادعا را تایید نکرده است.

رئیس جمهور روسیه که در یک برنامه پرسش و پاسخ مردمی تلویزیونی حضور پیدا کرده بود، در پاسخ به سوال زنی درباره اینکه قصد ازدواج مجدد دارد یا نه، پاسخ داد: معتقدم مردم روسیه بیش از آنکه به زندگی شخصی پوتین اهمیت بدهند به اقدامات و عملکرد وی به عنوان رئیس جمهوری روسیه توجه دارند.

ولادیمر پوتین سال 2013 پس از 30 سال زندگی مشترک از همسرش ˈلودمیلا پوتیناˈجدا شد. حاصل زندگی مشترک آنها دو دختر به نام های ماریا و یکاترینا است.