اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شایعاتی درباره قهوه تلخ به گوش می رسد


اینکه بعضی از بازیگران خواستار افزایش دستمزدهای خود شدند و حتی چند نفر از بازیگران به خاطر پیوستن به پروژه های دیگر تلویزیونی و سینما از ادامه همکاری با مهران مدیری باز ماندند.

سری جدید مجموعه «قهوه تلخ» در حالی توزیع خواهد شد که بازیگران آن از گذشته به حال می‌آیند و در شهر تهران پرسه می‌زنند.

سری جدید مجموعه «قهوه تلخ» (مجموعه 26) با تغییراتی در داستان، جوایز، بازیگران، دکورها، لباس و ... که قرار بود بعد از ماه مبارک رمضان و عید فطر عرضه شود، پس از گذشت سه هفته از موعد مقرر پخش آن، هنوز به بازار نیامده است.

سری جدید مجموعه «قهوه تلخ» در حالی توزیع خواهد شد که بازیگران آن از گذشته به حال می‌آیند و در شهر تهران پرسه می‌زنند. گویا قرار بود بعد از عید فطر مخاطبان این مجموعه پر مخاطب دوباره شاهد عرضه این  سریال در بازار باشند.

اما تا کنون این اتفاق رخ نداد و از گوشه و کنار شایعات غیر قابل تاییدی شنیده ‌می‌شود!

اینکه بعضی از بازیگران خواستار افزایش دستمزدهای خود شدند و حتی چند نفر از بازیگران به خاطر پیوستن به پروژه های دیگر تلویزیونی و سینما از ادامه همکاری با مهران مدیری باز ماندند.

قهوه تلخ اگر به همین منوال ادامه بدهد، بدون شک بازار شایعات داغ تر خواهد شد. حتی شاید روزی گریبانگیر مهران مدیری را هم بگیرد. مثلا در محافل هنری و غیر هنری شایع شود که مهران  مدیری  از کارگردانی قهوه تلخ انصراف داد!

منبع: برنا



ویدیو مرتبط :
قهوه لتس بی لوته بی همتا در جهان در چهار طعم متفاوت و جذاب قهوه تلخ، قهوه ملایم، قهوه سیاه و کاپوچینو ارائه شده است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعاتی که از استیضاح وزیر ورزش و جوانان به گوش می‌رسد صحت دارند؟



اخبار,اخبار سیاسی ,  استیضاح وزیر ورزش

 

اخبار سیاسی - شایعاتی که از استیضاح وزیر ورزش و جوانان به گوش می‌رسد صحت دارند؟

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس مطرح نیست بلکه نمایندگان هیچ طرح استیضاحی در مورد وزرای دولت یازدهم در دست ندارند.

محمدحسن آصفری روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ممکن است افرادی که این موضوع را مطرح کرده‌اند اختلافاتی با وزارت ورزش داشته باشند ولی تا کنون هیچ طرح استیضاحی در مجلس مطرح نشده و به هیات رییسه مجلس ارائه نشده است.

همچنین مقداد نجف‌نژاد رییس فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: فعلا بنا شده است که ما نشستی با وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم؛ از این رو طرح استیضاح، به بعد از این جلسه موکول شده است.
اخبار سیاسی - ایرنا