اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شاهین نجفی در بغل دوست شیطان +عکس


عکس "شاهین نجفی" خواننده مرتد، در آغوش "گونتر والراف" از دوستان نزدیک سلمان رشدی در پشت صحنه کنسرت اش در شهر کلن آلمان منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: عکس "شاهین نجفی" خواننده مرتد، در آغوش "گونتر والراف" از دوستان نزدیک سلمان رشدی در پشت صحنه کنسرت اش در شهر کلن آلمان منتشر شد.

"گونتر والراف" دوست نزدیک رشدی مرتد، پیش از این پیشنهاد داده بود که "آیات شیطانی" را در مسجدی در شهر کلن بخواند!!!

گفتنی است، در مهر ماه ۱۳۶۷ کتابی تحت عنوان "آیات شیطانی" به قلم "سلمان رشدی" که در قالب رمان، آکنده از اهانت‏ها و افترائات زشت و ننگین به ساحت مقدس پیامبر اعظم(صلّی الله علیه و آله و سلّم) و خانواده و اصحاب شریف ایشان بود، و اسلام و قرآن را با تعابیر سخیف توصیف کرده بود، در لندن توسط انتشارات وایکینگ وابسته به مؤسسۀ پنگوئن انتشار یافت.



پس از توزیع گستردۀ کتاب موهن آیات شیطانی، همراه با تبلیغات هماهنگ و تشویق‏های محافل صهونیستی، از گوشه و کنارجهان صدای اعتراض مسلمانان افزایش یافت؛ از سویی هشدارهایی به ناشران داده شد و از سوی دیگر، اقداماتی حقوقی برای محدود کردن نشر و انتشار کتاب و محکومیت رشدی صورت گرفت و نقدهایی نیز بر این کتاب نوشته شد.

 البته طراحان و حامیان این اقدام، نه تنها به این هشدارها توجهی ننمودند، بلکه بر دامنة تبلیغات خود افزودند تا جایی که مقدمات نامزد نمودن این کتاب برای جوایز ادبی مهم اروپا مطرح شد. شبکة گستردة توزیع این کتاب در بیشتر کشورهای اروپایی، آمریکایی و بعضی کشورهای آسیایی، با قراردادهای کلان برای ترجمه و توزیع آن، به تلاش پرداختند و در عرصة تبلیغاتی و با ایجاد حلقه‏‏های محافظتی، به حمایت علنی از او پرداختند.

با آشکار شدن تصمیم و ارادۀ غرب برای زمینه ‏سازی یک جنگ صلیبی نوین و انهدام هویت فکری و فرهنگی مسلمانان با سخیف‏ترین شیوۀ ممکن، امام خمینی (رحمت الله علیه) در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۶۷ با صدور حکم الهی و تاریخی خود، مجازات شرعی نویسنده و ناشران این کتاب را بیان کرد و سدّ استواری در برابر سیل مهیبی که دشمنان اسلام در صدد راه انداختن آن بودند، بنیان نهاد. امام برای ریشه‏کن کردن فتنه‏ای که در صورت گسترش جان هزاران مسلمان دیگر را به خطر می‏انداخت و می‏توانست آتش جنگ‏های مذهبی را در سراسر جهان شعله‏ور سازد، با قاطعیت حکم خداوند متعال را اعلام نمود تا این توطئه بسیار خطرناک در آغاز نابود شود.

صدور حکم امام با استقبال گسترده‏ای در سراسر جهان اسلام روبرو شد و همۀ مسلمانان را در دفاع از عزت و هویت دینی خود متحد و منسجم ساخت. گروه‏های مختلف مسلمانان در تمامی نقاط جهان، به خروش و حرکت درآمدند و با ابراز نفرت و انزجار خویش از این دسیسه استعماری، خواستار محاکمه رشدی، و جمع‏‏آوری و ممنوعیت چاپ وانتشار این کتاب شدند.


ویدیو مرتبط :
شاهین نجفی شیطان پرست هست !؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این عکس ها را قطعا دوست می دارید