اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شاهکارهای ژوزه؛پرتاب کفش و پاره کردن پیراهن


ژوزه رابطه خوبی با رسانه ها نداشت و پرتاب کردن کفشش به صورت یک عکاس، نمونه گویایی در این زمینه است. پاره کردن پیراهن در اعتراض به داور هم از دیگر واکنش های این مربی پرتغالی است.

تماشا: بخش ورزشی سایت یاهو در گزارشی به جنجال سازی های 6 مربی و بازیکن پرتغالی پرداخته و نکته جالب آنکه در این فهرست نام سرمربی جدید پرسپولیس هم وجود دارد.

این شش نفر عبارتند از ژوزه مورینیو، کریستیانو رونالدو، پپه، لوییز فیگو، رائول میرلس و مانوئل ژوزه. در این گزارش از مانوئل ژوزه با لقب «جادوگر شیاطین سرخ» یاد شده است.



آنطور که یاهو اسپرت نوشته، این لقبی است که طرفداران الاهلی مصر برای سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب کرده اند. تماشاگران الاهلی عاشق این مربی باتجربه هستند. او بهترین مربی تاریخ الاهلی مصر است و 19 جام با این تیم کسب کرد.

«فرگوسن فوتبال آفریقا» رابطه خوبی با رسانه ها نداشت و پرتاب کردن کفشش به صورت یک عکاس، نمونه گویایی در این زمینه است. پاره کردن پیراهن در اعتراض به داور هم از دیگر واکنش های این مربی پرتغالی است.

این مربی پرتغالی در آخرین جنجال خود در مصر با الفاظ تندی از خجالت اهالی رسانه درآمد. این ماجراها نشان می دهد که مانوئل ژوزه از نظر اخلاقی غیرقابل پیش بینی است.


ویدیو مرتبط :
پرتاب کفش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در مراسم مرحوم کردان رخ داد، پرتاب کفش به احمدی نژاد در ساری



 

به گزارش خبرنگار سیاسی قاصد، محمود احمدی نژاد رییس جمهور که صبح روز دوشنبه برای افتتاح چند طرح مسکن مهر و سخنرانی در مراسم سالگرد درگذشت مرحوم کردان به ساری سفر کرده بود، حین سخنرانی خود با صحنه ای عجیب مواجه شد.

یکی از افراد حاضر در این همایش که توانسته بود خود را به صندلی های جلو برساند، با پرتاب کفش های خود به طرف رییس جمهور، شروع به انتقاد از وضعیت بیکاری در کشور کرد.

اگرچه این کفش ها به احمدی نژاد برخورد نکرد و به بنر پشت سر او اصابت کرد، اما مردم حاضر در این مراسم، ضمن سر دادن شعارهایی در حمایت از رییس جمهور کشورمان، به شدت فرد توهین کننده را مورد ضرب و شتم قرار دادند و اگر دخالت نیروهای انتظامی نبود مشخص نبود چه بلایی بر سر او می آمد.

در بررسی های اولیه مشخص شده که این فرد کارگر اخراجی یکی از کارخانجات نساجی است که بیش از یک سال است حقوقی دریافت نکرده بود.

مردم ساری در پایان این مراسم نیز ضمن سر دادن شعارهایی در حمایت از دولت و رییس جمهور، نسبت به این حرکت نادرست انتقاد کرده و از احمدی نژاد عذرخواهی کردند.../شفاف