اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شاعر ایرانی در سانتیاگو برنابئو! +عكس


یکی از شعرا و نویسندگان سرشناس ایران علاقه خود به تیم رئال مادرید را نشان داد. نامه: یکی از شعرا و نویسندگان سرشناس ایران علاقه خود به تیم رئال مادرید را نشان داد.


سهیل محمودی که یکی از شاعران، نویسندگان و مجریان شناخته شده است در صفحه شخصی خود عکسی جالب به همراه یک متن منتشر کرده که بیانگر علاقه وی به فوتبال و تیم رئال مادرید است.

شاعر ایرانی در سانتیاگو برنابئو! +عكس

محمودی که به نظر می رسد همزمان با ال کلاسیکو این عکس را منتشر کرده در توضیح آن نوشته است: «من خیلی اهل فوتبال باشگاهی نیستم اما حالا که بازی رئال مادرید در حال انجامه ، یاد عکسی افتادم از یکشنبه ای در ماه مارس سال 2009 که پس از سالها برای دیدن فوتبال به استادیوم رفته بودم آن هم ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ، در اسپانیا در شهر مادرید، چه یکشنبه ی باحالی بود و چه ورزشگاه باحالی و چه تماشاچی های باحالی ! تقدیم به همه ی فوتبالی ها و طرفداران رئال مادرید.»


ویدیو مرتبط :
سانتیاگو برنابئو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حركت عجیب جودوكار قزاقستان درمقابل رقیب ایرانی(+عكس)



 

 

حركت عجیب جودوكار قزاقستان درمقابل رقیب ایرانی(+عكس)

 

 

جودوكار جوان قزاقزستان در هنگام مسابقه با جودوكار ایرانی دست به حركت غیراخلاقی زد.

به گزارش ملیتانیوز،در آخرین روز دوره دوازدهمین دوره مسابقه های جودو قهرمانی جوانان آسیا در لبنان، جودوكار قزاقزستان كه تلاش زیادی را برای پیروزی بر رقیب ایرانی خود به كار بسته بود، متوجه شد كه قسمت تحتانی شلوارش در طول مسابقه پاره شده است.

داور مسابقه كه خانمی از كره جنوبی بود از وی خواست تا زمین را ترك كرده و پس از تعویض شلوار به محل مسابقه بازگردد اما این ورزشكار كم تجربه و بی اخلاق در مقابل چشم تمام حاضرین در ورزشگاه فواد شهاب بیروت، شلوار خود را پایین كشید تا آن را تعویض كند.

این امر با واكنش شدید ناظر بازی همراه بود و وی جودوكار فزاق را به خارج از محل مسابقه راهنمایی كرد.

این مسابقه ها كه با شركت نمایندگان 16 كشور آسیایی به مدت دو روز در شهر بیروت پایتخت لبنان برگزار شد، یكشنبه شب با قهرمانی تیم ازبكستان خاتمه یافت.

در پایان این مسابقه ها، تیم پسران ایران با كسب 3 مدال نقره و 3برنز به مقام پنجم رسید.

در این پیكارها، جوانان ازبكستان مقتدرانه و با كسب 4 مدال طلا و یك برنز بر سكوی قهرمانی ایستادند، تیم قزاقستان با 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم های قرقیزستان و كره جنوبی نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

در روز پایانی این پیكارها، 'رضا مخیری' در وزن منهای 90 كیلوگرم، 'شایان نصیرپور' در وزن منهای 100 كیلوگرم و 'ابراهیم قجر' در وزن به اضافه 100 كیلوگرم، با قبول شكست از حریفان خود در دیدار نهایی، به مدال نقره دست یافتند.