اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شاخص بورس با افزایش به تعطیلات رفت


شاخص کل با 35 واحد افزایش به رقم 71506 واحد رسید و به تعطیلات آخر هفته رفت.

خبرآنلاین: شاخص کل با 35 واحد افزایش به رقم 71506 واحد رسید و به تعطیلات آخر هفته رفت.

در پایان معاملات تالار های بورس اوراق بهادار مورخ چهار شنبه 26 شهریور ماه، 459 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 1هزارو 328 میلیارد ریال در 32 هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت.

 شاخص کل با 35 واحد افزایش به رقم 71506 واحد رسید.

شاخص بازار اول با 18 واحد افزایش به رقم 52433 واحد بالغ گردید و شاخص بازار دوم با 116 واحد افزایش عدد 141783 واحد را تجربه کرد.

همچنین بیشترین حجم معاملات را شرکت های توسعه معادن و فلزات( ومعادن2)، مخابرات ایران، پارس خودرو، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی، ملی صنایع مس ایران(فملی2)، صنایع آذرآب، سرمایه گذاری خوارزمی، بانک تجارت و بانک صادرات به خود اختصاص دادند.

 در پایان معاملات امروز، نماد معاملاتی حق تقدم شركت معدنی دماوند با توجه به اعلام مهلت پذیره نویسیبازگشایی شد.

این در حالی است که نماد معاملاتی شركت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تغییر سال مالی شركت، متوقف شد.


ویدیو مرتبط :
افزایش شاخص بورس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شاخص کل بورس افزایش یافت



 

شاخص کل بورس افزایش یافت

 

 

شاخص کل بورس امروز از مرز ۱۲ هزار واحد عبور کرد و در پایان ساعات مبادلات روی عدد ۱۲ هزار و هفت واحد ایستاد که نسبت به روز پیش از آن ۷۸ واحد افزایش نشان می‌دهد.

 


در جریان معاملات امروز، شاخص آزاد شناور با عبور از مرز ۱۵ هزار واحد توانست خود را ۱۴۱ پله بالا بکشاند، به طوری که در پایان مبادلات به ۱۵ هزار و ۱۲۸ واحد رسید.

 


همچنین شاخص بازار اول هم بیش از ۶۴ واحد افزایش یافت و از عدد ۹ هزار و ۸۸۴ واحد عبور کرد، ضمن اینکه شاخص بازار دوم هم امروز ۱۱۳ واحد بالاتر رفت و به ۱۷ هزار و ۷۸ واحد رسید. در این بین شاخص صنعت هم موفق شد به ۹ هزار و ۲۶۷ واحد برسد که نسبت به دیروز ۶۲ واحد افزایش را نشان می­دهد.

 


مبادلات امروز بازار سهام ۲۸۹ میلیون سهم به ارزش ۵۸۹ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال بین خریداران و فروشندگان جابه جا شد.