اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سینماگر مشهور ترک به سینما چهار می رود


شبکه نمایش در یک غافلگیری جذاب قرار است در برنامه سینما چهار این هفته فیلم جذاب جیران را پخش کند.

هفت صبح: یکی از کارگردانان ترک معروف در جهان که اتفاقا فیلم های مهم و جذابی ساخته، نوری بیگله جیلان است. کارگردانی که تا پای دریافت نخل طلای جشنواره کن رفته و جایزه بزرگ این جشنواره (جایزه گرند پری) را برای فیلم «روزی روزگاری در آنتالیا» از آن خودش کرده است و شبکه نمایش در یک غافلگیری جذاب قرار است در برنامه سینما چهار این هفته فیلم جذاب جیران را پخش کند.



این فیلم داستان فوق العاده خاص و جذابی دارد و همین داستان جذاب باعث شده در بسیاری از جشنواره های مهم هنری جهان فیلم نامزد یا برنده جایزه شود. قاتلی پس از پیگیری پرونده اش با پلیس راهی دشت های آناتولی در کشور می شود تا محل قتل را به آنها نشان دهد.

او که گویی قصد کشف محل دفن جسد را ندارد، هربار به بهانه ای گروه تجسس گران پلیس را از دشتی به دشت دیگر می کشاند. توصیه می کنیم این فیلم که ساعت 20:30 روز جمعه روی آنتن می رود را از دست ندهید.


ویدیو مرتبط :
6 صحنه مشهور سینما در یک سکانس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، به کما رفت



بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، به کما رفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرانمنش به دلیل تشدید عوارض شیمیایی در وضعیت بحرانی بسر می‌برد و زمان مرخص شدن او مشخص نیست.

رضا ایرانمنش، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: به علت تشدید عوارض شیمیایی و رفتن در کما اکنون در بخش ای سی یو بیمارستان آتیه بسر می‌برم.

وی افزود: من در وضعیت بحرانی بسر می‌برم و برای درمان مرا در حالت کما قرار می دهند.

ایرانمنش به باشگاه خبرنگاران گفت: از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند/انتخاب


  بازیگر مشهور سینما,ایرانمنش,وضعیت ایرانمنش,عوارض شیمیایی,اخبار هنرمندان