اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیما تیرانداز: همه بازیگران سر کار هستند


شما می گویید من وضعم خوب است که همین دو تله فیلم را دارم درحالی که همه سرکارند. نمی گویند که چشم نخورند!

خبرگزاری سینمای ایران: سیما تیرانداز بازیگر خوب سینما، تئاتر و تلویزیون، از مشغولیت های هنری حال حاضرش با ما گفتگو کرده است.

مهمان بخش چهره-خبر امروز از بازیگران تئاتر و سینمای ایران است. وی که کارشناسی‌ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر دارد، درباره فعالیت های حال حاضر سینمایی اش  گفت: من در طول سال گذشته و امسال با پروژه «استرداد» همکاری داشتم و بازیگردانی پروژه بر عهده من بود که فیلمبرداری آن تیرماه امسال به پایان رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیتش در مدیوم تلویزیون گفت: دو تله فیلم برای پخش دارم. اولی کار آقای اصغر هاشمی است به تهیه کنندگی سیمافیلم با نام موقت «مثل مادر» که آماده پخش است. کار دوم «مثل باران» به تهیه کنندگی آقای پاک منش است که به تازگی فیلمبرداری آن به پایان رسیده است.



از فعالیت های وی در زمینه تئاتر پرسیدیم که پاسخ داد: مشغول تمرین یک تئاتر از آقای علیرضا کوشک جلالی به نام «خدای کشتار» هستم که قرار از 25 شهریور برای سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه برود.

وی در واکنش به این خبر که همه بازیگران بیکار هستند و با هرکسی که تماس می گیریم عنوان می کند که هیچ فعالیت سینمایی یا تلویزیونی ندارد گفت: اصلا اینطور نیست! ما برای یک فیلمنامه دنبال بازیگر هستیم.

 به هر کسی که زنگ می زینیم سر کار است. یا سر فیلم هستند یا تئاتر. بعضی ها هم دو کار سریال را با هم دارند. ما برای انتخاب بازیگر به مشکل خورده ایم چرا که از الف تا ی بازیگران همه مشغول کار هستند.

وی در پاسخ به اینکه پس چرا به خبرنگاران ما اینطور می گویند با نام بردن از بازیگرانی که با آن ها تماس گرفته گفت: شما می گویید من وضعم خوب است که همین دو تله فیلم را دارم درحالی که همه سرکارند. نمی گویند که چشم نخورند!

سیما تیرانداز را آخرین بار در سال 1388 با «شکلات داغ» بر پرده سینما دیده ایم. آخرین سریال وی هم سریال «ستایش» و «سی امین روز» بوده است.

وی تا کنون تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن از یازدهمین جشن خانه سینما برای فیلم «پاداش سکوت» و 3 جایزه بهترین بازیگر زن از دهمین و بیستمین و بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش «پری خوانی عشق و سنگ» و «مرگ یزدگرد» را به دست آورده است.


ویدیو مرتبط :
گفتگو و رقابت همزمان با سیما تیرانداز در خندوانه!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

21 دسامبر یک دنیا سر کار بودند! +عکس


تصاویری که مشاهده می کنید، مربوط به مکانهای مختلف و اجتماعات مردمی است که به ظاهرا به چنین روزی اعتقاد داشته و منتظر پایان جهان شده اند.