اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیل و آب گرفتگی در 9 استان کشور


سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع سیل و آب گرفتگی در 9 استان کشور خبر داد.

ایرنا: 'حسین درخشان' از وقوع سیل و آب گرفتگی در 9 استان کشور از تاریخ 27 تا 29 مهرماه جاری خبر داد.

وی در ادامه افزود: در این 3 روز 27 شهرستان استان ها آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، لرستان، قزوین و همدان دچار سیل و آب گرفتگی شدند.

درخشان با اعلام این که در این مدت به یک هزارو 500 نفر امدادرسانی شد، افزود: یک صد نفر نیز اسکان داده شدند.

این مسوول امداد و نجات تعداد منازلی که دچار آب گرفتگی شدند، را 250 واحد مسکونی اعلام کرد و افزود:210 خودرو گرفتار در سیلاب نیز رها سازی شدند.

وی همچنین تعداد تیم ها اعزامی برای امداد و نجات در این حوادث را 10 تیم اعلام کرد و گفت: 480 امدادگر در این عملیات ها حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
تصاویر سیل و آب گرفتگی در مازندران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیل و آب‌ گرفتگی در 6 استان کشور


قائم‌مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه سیل و آب‌گرفتگی ۶ استان کشور را طی ۲۴ ساعت گذشته درگیر کرده است، افزود: طی این مدت ۵۱ واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

خبرگزاری فارس: قائم‌ مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه سیل و آب‌گرفتگی ۶ استان کشور را طی ۲۴ ساعت گذشته درگیر کرده است، افزود: طی این مدت ۵۱ واحد مسکونی از آب تخلیه شده است.

مرتضی سلیمی در رابطه با عملیات سیل و آب‌گرفتگی طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت: 6 استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، کرمان، گیلان و مازندران متاثر از سیل و آب‌گرفتگی شده و نیروهای امدادی هلال احمر جهت یاری حادثه دیدگان شتافتند.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته تاکنون 20 شهر و روستا امدادرسانی شده است افزود: حدود 500 حادثه دیده نیز توسط نیروهای هلال احمر به دلیل سیل و آب‌گرفتگی امدادرسانی شده و 23 نفر نیز در مناطق امن اسکان داده شدند.

قائم مقام سازمان امداد و نجات از تخلیه 51 واحد مسکونی از آب خبر داد و خاطر نشان کرد: 21 نفر نیز به مناطق امن منتقل شده و امدادرسانی در مازندران همچنان ادامه دارد.