اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیل در ویتنام ۳۲ کشته برجای گذاشت



 

  سیل در ویتنام ۳۲ کشته برجای گذاشت

 

 

  بر اثر جاری شدن سیل در ویتنام دستکم سی دو نفر جان خود را از دست دادند.به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر رئیس حزب کمونیست در استان هاتین گفت ماموران در این استان تمام تلاش خود را به کارمی گیرند تا زندگی را در سطح این استان به حال عادی بازگردانند. وی گفت وظیفه ما این است که نگذاریم مردم از گرسنگی وبیماری رنج ببرند. سیل در پی چند روز بارندگی شدید در استان هاتین جاری شده است . رسانه های محلی گزارش داده اند هفده مسافر یک اتوبوس پس از گرفتار شدن در امواج خروشان سیل ناپدید شده اند جستجو برای یافتن انها ادامه دارد اتوبوس زمانی که با سی و چهار مسافر در بزرگراهی در استان هاتین در حرکت بود گرفتار امواج خروشان سیل شد زیرا بزرگراه را سیلاب فرا گرقته بود.

 

مقامات ویتنام گفته اند اکثر قربانیان سیل در دو استان هاتین و نگه آن بوده اند . براساس گزارشها دستکم یک صد و پنجاه هزار خانه در این دو استان هم اکنون در اب عوطه ورند. هفته گذشته هم سیل در ویتنام شصت و شش کشته و هفده ناپدید بر جای گذاشت بسیاری از مردم که به خانه های خود بازگشته بودند دوباره توسط امداد گران به نقاط امن انتقال یافتند. در حال حاضر دولت ویتنام مقادیری کمک بوسیله قایق به روستاهای محاصره شده در سیل در مرکز ویتنام اعزام کرده است . در استان کوانگ بینه رانش زمین یک بزرگراه و خط اهن را بست وبدین ترتیب ارتباط شما ل وجنوب کشور قطع شده است وماموران در حال حاضر سرگرم بازگشایی راه آهن و بزرگراه هستند.... / خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
انفجار در ترکیه ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیل 2 ‌‌کشته و‌ مفقود تاکنون برجای گذاشت / ریزش کوه در محور ایلام ـ مهران + تصاویر



کم‌سابقه‌ترین بارش طی یک دهه اخیر باعث وقوع سیل و آبگرفتگی سطح معابر در شهر ایلام شد و تا این لحظه یک کشته و یک مفقود بر جای گذاشت.

  برابر‌ اعلام هواشناسی استان ایلام، بارش باران در ایلام که با رعد و برق و تگرگ نیز همراه بوده طی یک دهه اخیر بی‌سابقه گزارش شده است.

این بارندگی که هم‌اکنون نیز ادامه دارد باعث سیلابی شدن و آبگرفتگی در سطح معابر شده است.

وقوع سیل علاوه بر کندی تردد در سطح معابر درون شهری و جاده‌های مواصلاتی استان ایلام خساراتی را به زیر‌ساخت‌های شهری و روستایی استان نیز وارد کرده است.

براساس آخرین گزارش از مرکز فوریت‌های پلیسی انتظامی استان ایلام، در اثر وقوع سیل یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز مجروح شده است.

اخبار,اخبارحوادث, سیل و آبگرفتگی در ایلام

 

شدت بارندگی با توجه به کوهستانی بودن شهر ایلام، وجود سیل‌بندهای زیاد و شیب برخی معابر خسارات زیادی را به دنبال داشته و آب برخی نقاط شهر ایلام را در‌بر گرفته به گونه‌ای که تردد در آن امکانپذیر نیست.‌

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام ‌ضمن هشدار به رانندگان از مردم خواست از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

نورالله خادم‌ با اشاره به وقوع چند ققره تصادف خسارتی در سطح شهر ایلام از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

اخبار,اخبارحوادث, سیل و آبگرفتگی در ایلام

 

 همچنین ‌محسن ناصری‌ رئیس پلیس راه ایلام با بیان اینکه تاکنون حادثه مرگباری در سطح جاده‌های استان رخ نداده است، گفت: بارش‌های شب گذشته باعث شده که برخی محورهای مواصلاتی استان با ریزش کوه همراه شده و مسدود شوند.

رئیس پلیس راه ایلام در خاتمه خاطرنشان کرد: در محور ایلام ـ مهران بعد از تونل راه کربلا، ریزش کوه باعث مسدود شدن دو ساعته این محور شد که با تلاش راهسازی این مسیر فعلاً باز شده ولی تردد با کندی ادامه دارد.
 

اخبار,اخبارحوادث, سیل و آبگرفتگی در ایلام

 اخبار حوادث  -  فارس