اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیل آزادراه چالوس - مرزن آباد را مسدود کرد


درحالی که بارندگی شدید از شهرهای مختلف شرق استان گیلان و غرب استان مازندران گزارش شده، آبگرفتگی معابر تردد خودروها را با چالش مواجه کرده و همچنین وقوع سیل آزادراه چالوس به مرزن آباد را مسدود کرده است.

ایسنا: درحالی که بارندگی شدید از شهرهای مختلف شرق استان گیلان و غرب استان مازندران گزارش شده، آبگرفتگی معابر تردد خودروها را با چالش مواجه کرده و همچنین وقوع سیل آزادراه چالوس به مرزن آباد را مسدود کرده است.

مسافران حاضر در آزادراه چالوس در تماس با ایسنا از بارندگی شدیدی خبر دادند که با شستن کوه های اطراف این بزرگراه، باعث مسدود شدن مسیر و بازگشت خودروها در جهت مخالف مسیر بزرگراه شده است.

مسافران حاضر در آزادراه که از دیدن خودروهایی که در مسیر مخالف حرکت می‌کردند تعجب کرده‌ اند خواستار حضور نیروهای امدادی و پلیس در محل آزادراه شده و اعلام کرده‌اند که بر اثر بارش شدید باران و آبگرفتگی شدید در آزادراه چالوس- مرزن آباد، سیل در آزادراه مرزن آباد جاری شده است.

براساس این گزارش، بارش شدید باران همچنین باعث ریزش بخش‌هایی از کوه در مسیر آزادراه شده است.


ویدیو مرتبط :
عوارضی آزادراه مرزن آباد چالوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محور چالوس - مرزن آباد مسدود شد


رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از مسدود شدن محور رفت و برگشت چالوس - مرزن آباد و شمشک به دیزین خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از مسدود شدن محور رفت و برگشت چالوس - مرزن آباد و شمشک به دیزین خبر داد.

یاسر خالدی با اشاره به اینکه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز محور شمشک به دیزین مسدوده شد، گفت: از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز هم محور چالوس- مرزن آباد در مسیر رفت و برگشت به دلیل بارش شدید باران مسدود است تا خطر ریزش کوه و سیلاب خودروها را تهدید نکند.

وی بابیان اینکه مسیر جایگزین محور قدیم مرزن آباد - چالوس معرفی می شود، افزود:در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران - کرج محدوده پل کلاک و کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل حصارک بصورت سنگین در جریان است.

رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: در اکثر محورهای ارتباط استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، خراسان شمالی، رضوی، زنجان، قزوین، مازندران، همدان، گلستان و گیلان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف داریم.

خالدی با اشاره به اینکه به رانندگان توصیه می شود که در محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، گفت: توصیه می شود که رانندگان قبل از حرکت در جاده، لاستیک خودروهای خود را بازدید کرده و فاصله طولی را رعایت کنند و پس از اطمینان از ایمنی کافی، تردد داشته باشند چرا که امروز تعداد زیادی تصادفات زنجیره ای گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه امسال پدیده النینو در آبان و آذر پیش بینی می شود، گفت: سرمای شدیدی به دنبال این پدیده خواهیم داشت بنابراین توصیه ما به رانندگان این است که تجهیزات لازم را در خودروهای خود به همراه داشته باشند.