اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«سیلوستر استالونه» دوباره «رمبو» می‌شود


پنجمین فیلم از سری فیلم های «رمبو» در آخرین گام های خود برای شروع فیلمبرداری قرار دارد. چهارمین فیلم از این سری شش سال قبل در سال 2008 عرضه شده بود.

بانی فیلم: پنجمین فیلم از سری فیلم های «رمبو» در آخرین گام های خود برای شروع فیلمبرداری قرار دارد. چهارمین فیلم از این سری شش سال قبل در سال 2008 عرضه شده بود.

سیلوستر استالونه در جدیدترین مصاحبه خود اعلام داشته با اتمام كار ساخت و اكران «به دردنخورها 3» در حال آماده سازی خود برای شركت در فیلم «رمبو 5» است. او در این فیلم نقش یك قاتل باهوش را دارد. در این فیلم جان رمبو باید رویاروی كارتل های مواد مخدر در مكزیك قرار گیرد.

استالونه برای رمبو آماده می‌شود

در همین حال خبرها حاكی است، استالونه كه 68 ساله شده است، در جدیدترین مصاحبه خود یك بار دیگر به سراغ رجزخوانی های بین خود و آرنولد شوارتزینگر كه چند دهه است رقیب یكدیگر شناخته می شوند، رفته است.

او در مصاحبه خود از آرنولد انتقاد كرده كه چرا فضای رقابت بین شان را تا این حد مسموم ساخته بوده است. او می گوید: در چنین شرایطی آرزو می كنید صدها نفر مقابل شما باشند اما آن یك نفر اصلی به هر ترتیبی كه شده از سر راه شما كنار برود. او سپس تأكید می‌كند كه چنین شرایطی اصلاً خوشایند نیست و او هنوز رنجی را كه بابت آن متحمل می شده است، از یاد نمی برد.

استالونه و شوارتزینگر هرچند زمانی رقبای جدی یكدیگر بودند اما اكنون تبدیل به دوستانی خوب برای هم شده اند و در سه فیلمی كه از سری فیلم های «بدردنخورها» ساخته شده است، با یكدیگر همبازی بوده اند.


ویدیو مرتبط :
سیلوستر استالونه با

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف جسد فرزند «سیلوستر استالونه»!+عکس



جسد «سِیگ استالونه» فرزند 36 ساله «سیلوستر استالونه» دیروز در حالی در خانه اش پیدا شد که شنیدن این خبر استالونه پدر را به شدت متاثر کرد. «میشل بگا» از جمله دوستان نزدیک استالونه درباره «سیگ» می گوید:«او پسری بااستعداد و جوانی شگفت انگیز بود و فقدان وی همواره محسوس خواهد بود.»

 

سیلوستر استالونه, عکس سیلوستر استالونه

 

سیلوستر استالونه در کنار فرزندش «سیگ» در نمایی از «راکی5»

دپارتمان پلیس لوس آنجلس هنوز درباره علت مرگ این جوان موضع گیری نکرده ضمن اینکه شایعات شکل گرفته مربوط به اوردوز وی در اثر مصرف مواد را تایید نشده دانسته است!

«اندرو اسمیت» یکی از فرماندهان پلیس لوس آنجلس افزوده است:«شاید یک حمله قلبی اسباب مرگ وی را فراهم آورده است.» در این شرایط باید دید کارشناسان پزشکی قانونی دلیل مرگ وی را چه اعلام می کنند.

 

سیلوستر استالونه, عکس سیلوستر استالونه

 

از چپ: سیلوستر استالونه، همسر اولش «ساشا زِک» و سِیگ استالونه فرزندشان

سیگ استالونه از ابتدای دهه نود بازیگری را با حضور در «راکی 5» از جمله کارهای پدرش آغاز کرده و تا پیش از مرگش در حدود پانزده فیلم و سریال ایفای نقش کرده بود..../شبکه ایران/حــــامد مظفــــری