اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیلاب، پیکان را با سرنشینانش برد + عکس



اخبار,اخبار حوادث ,جاری شدن سیل

 

اخبار حوادث - سیلاب، پیکان را با سرنشینانش برد + عکس

در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل در شهرستان رودسر بخش رحیم‌آباد استان گیلان، دو سرنشین خودرو هنگام عبور از روی پل رودخانه پلرود طعمه سیل شدند.

به گزارش جام جم، این حادثه غروب جمعه هنگامی رخ داد که دو سرنشین یک خودروی پیکان درحالی قصد عبور از پل اصلی این محل را داشتند که متاسفانه در سال 91 نیز بخشی از آن تخریب شد و در این مدت اقدامی برای مرمت و بازسازی آن از سوی مسئولان انجام نشده بود.

در پی این حادثه، ساکنان محل که متوجه حادثه شده بودند به یاری دو فرد حادثه دیده شتافتند و موفق به نجات یکی از آنها به نام محمد علیزاده شده و او را به بیمارستان منتقل کردند.

در ادامه جستجو برای یافتن دیگر سرنشین خودرو، جسد وی به نام پرویز علیزاده در ساحل شهر کلاچای پیدا شد و به پزشکی قانونی انتقال یافت. حال مصدوم حادثه وخیم گزارش شده است.

 

اخبار,اخبار حوادث ,جاری شدن سیل

 اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
سوختن ماشین همراه سرنشینانش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی پیکان با کلاس می شود!/عکس


وقتی پیکان با کلاس می شود!