اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیسیل و جانورانی که روی معروفترین ساختمان نیویورک نشستند



شب گذشته در یکی از مراسم های نورپردازی معروفترین ساختمان نیویورک آمریکا، تصاویری از حیوانات روبه انقراض و معروف دنیا نقش بست، از جمله سیسیل، شیر معروف و کشته شده پارک ملی زیمبابوه. نورپردازی در امپایر استیت.

ساختمان امپایر استیت نیویورک آمریکا که ارتفاعی حدود 380 متر دارد، به مناسبت های مختلف، نورپردازی می شود. شب گذشته این مراسم درباره حیات وحش بود و تصویر حیوانات مختلفی از جمله سیسیل، شیر معروف زیمبابوه که چند روز پیش شکار شده، روی این برج نور پردازی شد.

به کمک 40 پروژکتور تصاویر زیادی از حیات وحش برای کسانی که مقابل ضلع جنوبی ساختمان امپایر استیت بودند، ایجاد شد.

این مراسم برای مقابله کردن با انقراض حیوانات برگذار شد، اگر چه قرار نبود تصویر سیسیل در این مراسم باشد اما پس از شکار او تصویر این حیوان را هم اضافه کردند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی,نورپردازی

 

اخبار,اخبار اجتماعی,نورپردازی

 

اخبار,اخبار اجتماعی,نورپردازی

 

اخبار,اخبار اجتماعی,نورپردازی

 

اخبار,اخبار اجتماعی,نورپردازی

 

اخبار,اخبار اجتماعی,نورپردازی

 


اخبار اجتماعی - سی ان ان


ویدیو مرتبط :
هتل سیسیل،جهنم یا قتلگاهی برای آرامش (بررسی قتلهای فجیع هتل سیسیل)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساختمان همجنس بازان در نیویورک +عکس


این ساختمان در نیویورک است و مسئولان آن در حمایت از همجنس گرایان نور پردازی آن را تغییر داده و بسیاری از مردم نیویورک نیز فرصت را مغتنم شرده و با این ساختمان عکس گرفتند.