اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیستم ایمنی جدید برای شورولت سیلورادو


شورولت سیستم ایمنی جدیدی را برای پیکاپ سیلورادو معرفی کرد. این سیستم دوربین تریلر نام داشته و اطلاعات کاملی از آنچه در اطراف تریلر در حال وقوع است به راننده می‌دهد.

zoomit.ir - حسین ریاحی: شورولت سیستم ایمنی جدیدی را برای پیکاپ سیلورادو معرفی کرد. این سیستم دوربین تریلر نام داشته و اطلاعات کاملی از آنچه در اطراف تریلر در حال وقوع است به راننده می‌دهد.

شورولت سیلورادو با سیستم دوربین تریلر عرضه می‌شود

جدید را در لیست امکانات قابل سفارش خود خواهد داشت. این سامانه با نام دوربین تریلر در مواقعی که سیلورادو یک تریلر را با خود یدک می‌کشد با افزایش و بهبود میدان دید راننده، به هر چه ایمن‌تر شدن رانندگی کمک می‌کند.

شورولت سیلورادو با سیستم دوربین تریلر عرضه می‌شود

این سامانه با استفاده از مجموعه‌ی چند دوربین کار می‌کند که دو تا از آنها در آینه‌های جانبی برای مخابره‌ی تصاویر کنار تریلر قرار دارند و یکی هم در لبه‌ی بالایی انتهای تریلر قرار دارد که از آن برای مشاهده‌ی پشت تریلر، جایی که راننده تقریبا هیچ دیدی نسبت به آنجا ندارد، استفاده می‌شود. این دوربین‌ها تصویر زنده از اطراف و پشت تریلر به راننده ارائه می‌دهد و راننده می‌تواند این تصاویر را در مانیتور موجود در کنسول وسط مشاهده کند؛ ضمن اینکه با جا زدن دنده‌ی عقب، این سیستم بصورت خودکار فعال شده و تصاویر را برای راننده نمایش می‌دهد. دوربینی که روی تریلر قرار دارد برق خود را با همان روشی دریافت می‌کند که چراغ خطرهای تریلر دریافت می‌کنند؛ نکته‌ی مثبت در مورد این دوربین این است که تصاویر خود را بصورت وایرلس و از طریق یک شبکه‌ی وای فای (با برد کوتاه) به اتومبیل مخابره می‌کند. قابلیت مادون قرمز هم در این دوربین تعبیه شده است تا در شرایطی که نور محیط کم است، همچنان بتوان از این سیستم استفاده کرد.

شورولت سیلورادو با سیستم دوربین تریلر عرضه می‌شود

دوربین‌های جانبی هنگامی که به هر سمتی راهنما بزنید در آن سمت فعال شده و نمایی قابل قبول و مناسب از آن سمت را به راننده نشان می‌دهند.

شورولت سیلورادو با سیستم دوربین تریلر عرضه می‌شود

راننده این قابلیت را دارد تا بصورت دستی و با نگه داشتن کلید Home به مدت ۵ ثانیه، وارد منوی این سیستم شده و انواع جهت‌ها را برای مشاهده انتخاب کند.  

شورولت سیلورادو با سیستم دوربین تریلر عرضه می‌شود

 این سیستم روی انواع سیلورادو مدل ۲۰۱۴ و جدیدتر که دارای آینه‌های مخصوص یدک‌کشی باشد قابل نصب است؛ البته در صورتی که آینه‌های مخصوص یدک‌کشی را روی سیلورادو سفارش دهید، این آینه‌ها دارای پا‌یه‌های بلند‌تری هستند تا پهنای بیشتر تریلر نسبت به خودرو در دید آنها خللی ایجاد نکند. در نمایندگی‌های فروش نیز امکان نصب این سیستم بدون احتساب عوارض و مالیات، با قیمت ۹۹۹ دلار وجود دارد. این سیستم روی وانت‌های GMC نیز قابل سفارش است.

داشتن دید و اشراف کامل به اطراف در خودروهایی با ابعاد سیلورادو برای ایمنی بیشتر بسیار حیاتی است. دوربین‌های دید جانبی، نقاط کور راننده را پوشش می‌دهند و در ترکیب با دوربین دید عقب می‌تواند کمک بسیار بزرگی در تسهیل حرکت در دنده عقب باشد. قطعا بردن یک تریلر حمل احشام به یک انبار کاه آن هم با دنده‌ی عقب و بدون نفری که به راننده فرمان دهد کابوس وحشتناکی خواهد بود.

از طرفی این سیستم قیمتی تقریبی ۱۰۰۰ دلاری دارد که با نرخ بسیاری از موسسات بیمه برابری می‌کند؛ اما با داشتن این سیستم احتمال اینکه با چیزی تصادف کنید کاهش می‌یابد. بنابراین از هزینه‌های اضافی بیمه پیشگیری می‌شود؛ پس بیشتر شبیه به یک بازی برد-برد است.


ویدیو مرتبط :
کلیپ جدید شرکت accuair (شورولت سیلورادو)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرخوری موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود



 

 

پرخوری موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود

 

این متخصص تغذیه اضافه كرد: مصرف ویتامین C موجب افزایش قدرت یادگیری، هوشیاری، رفع كم خوابی و كاهش اضطراب مفید است.

 

فارس: یك متخصص تغذیه گفت: پرخوری و مصرف چربی‌های اشباع موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود.

 

سید ضیاءالدین مظهری افزود: در گذشته روزانه بدن انسان به 75 میلی‌گرم ویتامین C نیاز داشت ولی به دلیل آلودگی هوا این میزان به 100 میلی‌گرم رسیده است.

 

وی گفت: مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین C موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود البته پرخوری و مصرف چربی‌های اشباع موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود.

 

این متخصص تغذیه اضافه كرد: مصرف ویتامین C موجب افزایش قدرت یادگیری، هوشیاری، رفع كم خوابی و كاهش اضطراب مفید است.

 

مظهری افزود: میوه‌ها به خصوص میوه‌های به رنگ سبز تیره و نارنجی سرشار از آنتی‌اكسیدان هستند و میوه‌های ارغوانی و توسرخ مانند هندوانه سرشار از لیكپن است كه از سرطانی شدن سلول‌های پروستات مردان پیشگیری می‌كند.

 

وی گفت: ویتامین C یكی از ویتامین‌های محلول در آب است و باید به طور مرتب از آن استفاده كرد. سبزی‌های برگی‌شكل، مركبات، فلفل دلمه‌ای، اسفناج، سیب‌زمینی و توت فرنگی سرشار از ویتامین C هستند./عصرایران