اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سید جلال از استقلالی‌ها عذرخواهی کرد!


مدافع فصل پیش سپاهان اصفهان از حضور در استقلال تهران منصرف شد. سید جلال حسینی مدافع فصل پیش سپاهان اصفهان که قبل از رفتن به اردوی اتریش با استقلال تهران مذاکره کرده بود، از حضور در این تیم منصرف شد.


حسینی با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال تهران اعلام کرد که نمی تواند به این تیم بیاید و با پیشنهاد خیلی بهتری مواجه شده است.

گفته می شود العربی قطر که هادی عقیلی را جذب کرده، تیم آینده سیدجلال خواهد بود.

استقلال در خط دفاعی تنها حنیف عمران زاده و پژمان منتظری را حفظ کرده و امیرحسین صادقی، هادی شکوری و بیژن کوشکی نیز جدا شده اند.

با توجه به پیوستن محمد نصرتی گزینه استقلالی ها به پرسپولیس، آبی پوشان در دفاع با مشکل مواجه هستند.

منبع: خبرگزاری برنا


ویدیو مرتبط :
عذرخواهی اینستاگرامی علی ضیا از مظلومی و استقلالی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سید جلال حسینی هم از دست استقلالی‌ها پرید



 

 

سید جلال حسینی هم از دست استقلالی‌ها پرید

 

بازیکنی که با استقلالی ها به توافق رسیده بود،قراردادش را برای یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرد.

سید جلال حسینی قراردادش را برای یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرد.این اتفاق در حالی افتاد که سید جلال یکی از بمب های فتح الله زاده در فصل نقل و انتقالات بود و استقلالی ها با اطمینان از اینکه حتما با این بازیکن قرار داد امضاء می کنند مدافعان خود را در لیست فروش قرار دادند.
به گزارش خبر آنلاین،حسینی که در حال حاضر در اردوی اتریش به سر می برد در حالی با سپاهانی ها به توافق رسیده است که رییس هیئت مدیره این باشگاه چندی قبل اعلام کرده بود او یکی از بازیکنانی است که سال گذشته سقف قرار داد را رعایت نکرده بود!هر چند محمد رضا ساکت در گفت و گوی دیگری منکر این قضیه شد اما این شایعه یک بار دیگر در لیگ پیچیده است که سید امسال هم بالای سقف قرارداد امضا کرده است.
با همه این تفاسیر مدافعی که حالا بمب خنثی شده حاجی فتح الله لقب گرفته است برای یک فصل دیگر در اصفهان توپ خواهد زد.سپاهانی ها برگه قرارداد را از طریق فکس برای او ارسال کرده اند و او با امضای آن با وجود قولی که به سرپرست آبی پوشان داده بود به حضور در استقلال «نه» گفت.