اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیدحسن خمینی با روحانی دیدار کرد(تصویر)



(تصویر) سیدحسن خمینی با روحانی دیدار کرد

حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی صبح امروز با حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی رئیس‌جمهور منتخب، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی یادگار امام راحل (ره) صبح امروز به دیدار حجت‌الاسلام رئیس‌جمهور منتخب ملت رفت.

در این دیدار، حجت‌الاسلام حسن خمینی با تبریک مجدد به رییس‌جمهور منتخب با وی به گفت‌وگو پرداخت.

دیدار حسن روحانی با سید حسن خمینی

 

دیدار حسن روحانی با سید حسن خمینی

فرارو


ویدیو مرتبط :
نگاه عجیب سیدحسن خمینی به حسن روحانی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار استقلالی‌ها با سیدحسن خمینی



 

دیدار استقلالی‌ها با سیدحسن خمینی

 

 

ایسنا: اعضای باشگاه استقلال برای تجدید میثاق با آرمان های معمار كبیر انقلاب اسلامی امروز با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار امام (ره) در حسینیه‌ی جماران دیدار كردند.

 

اعضای كادر فنی و بازیكنان استقلال در حسینیه جماران حضور یافتند و با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار و گفت‌وگو كردند.

در این دیدار صمیمانه سید حسن خمینی در آغاز صحبتهایش به بازی قبلی استقلال اشاره كرد و گفت: بازی آخر شما را نصفه دیدم و خوشم آمد.

او در ادامه با یورگن گده مربی استقلال نیز احوالپرسی كرد و گفت: از شما چیزهای زیادی شنیده‌ام. گده نیز در پاسخ گفت: امیدوار هستم كه خوب شنیده باشید.

او همچنین ادامه داد: امیدوارم كه در استقلال موفق باشم و بتوانیم قهرمان شویم. استقلال باشگاه بسیار بزرگی است.

سید حسن خمینی در ادامه با یكی از هواداران استقلال نیز صحبت كرد. این هوادار نیز در جواب اشاره كرد كه من در جوانی با پدر شما فوتبال بازی می كردم.

وی همچنین از شرایط یوسفی پرسید و این كه كجا بازی می كند كه یوسفی گفت: دفاع چپ هستم ولی هر كجا كه باشد بازی می كنم.

وی همچنین در صحبت با آرش برهانی به این نكته اشاره كرد كه تاكنون چند گل زدی كه برهانی بیان كرد: در لیگ امسال 7 گل زدم كه البته فقط 12 بازی از 22 بازی را انجام دادم.

در حالی كه سید حسن خمینی با تركمن دروازه بان جوان و جدید استقلال صحبت می‌كرد، طالب‌لو نیز گفت كه او رقیب من است.

یادگار امام راحل هنگامی كه با جواد شیرزاد صحبت می‌كرد متوجه شد او اهل انزلی است و بر همین اساس یادی از مرحوم سیروس قایقران كرد كه در این حین پرویز مظلومی به این نكته اشاره كرد كه در گذشته گده مربی قایقران بوده است.

سید حسن خمینی زمانی كه با حنیف عمران‌زاده صحبت می‌كرد متوجه شد كه همه بازیكنان استقلال لبخند می‌زنند، دلیل لبخند را جویا شد كه طالب‌لو در جواب او گفت: او بازیكن دوست داشتتنی است و ما او را دوست داریم.

به گزارش ایسنا، در ادامه مراسم پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال درباره‌ی بازیكنان جوان تیم با سید حسن خمینی صحبت و اظهار كرد كه عده‌ای از بازیكنان جوان را به تیم بزرگسالان آوردیم تا در كنار این بازیكنان كار كنند و باید تلاش كنند تا موفق شوند.

سید حسن خمینی در ادامه گفت: شهرت تیم‌های استقلال و پرسپولیس بسیار زیاد است و این شهرت می‌تواند آفت‌های جدی داشته باشد و انسان را به زمین بزند و یا بالعكس به موفقیت برساند.

وی افزود: در تاریخ فوتبال ایران بازیكنان زیادی بودند كه می‌توانستند بزرگ شوند ولی گرفتار این شهرت شدند و درجا زدند اما بازیكنانی هم داشتیم كه از این شهرت استفاده كردند و به تعالی رسیدند، در واقع این شهرت را پایه‌ای كردند تا به موفقیت در زندگی شخصی و زندگی ورزشی برسند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی ادامه داد: امام (ره) بیش از چندین بار این توصیه را به من داشتند كه به این نكته توجه كنم كه با چه كسی رفاقت می‌كنم و دوستان من چه كسانی هستند.

وی افزود: انشاء الله كه بتوانیم از تجربیات بزرگانی مانند پرویز مظلومی استفاده كنیم تا موفق باشیم. اگر انسان یك چیز تجربه شده را دوباره تجربه كند حتما پشیمان خواهد شد و امیدوار هستم در هر سنی كه هستید آینده‌ی پررونقی پیش رو داشته باشید و خدا برای شما زندگی پاكی را قرار بدهد.

یادگار امام خمینی (ره) ادامه داد: بازی در تیمی مانند استقلال یك توفیق است كه انشاء الله از این توفیق به خوبی استفاده كنید.

سید حسن خمینی به بازی استقلال و پرسپولیس اشاره كرد و گفت: بازی هم كه در ششم فروردین ماه برگزار می‌شود. پرویز مظلومی در تایید این خبر بیان كرد: زمانی كه بازیكنان تاریخ این بازی را متوجه شدند بسیار ناراحت شدند و جالب است كه حتی 29 اسفند هم برای ما بازی گذاشته‌اند.

سید حسن خمینی همچنین از مسئول مالی باشگاه استقلال پرسید كه متوسط پرداخت قرارداد بازیكنان چقدر است؟ كه طالب‌لو واكنش نشان داد و گفت: متوسط پرداخت را بپرسید نه متوسط قراردادها را!

امیرحسین صادقی نیز اظهار كرد: ما قراردادهای خود را كامل نگرفته‌ایم و اغلب از روی معرفت بازی می‌كنیم.

در ادامه سید حسن خمینی با لحن شوخی آمیزی گفت: من نمی‌خواستم دعوا درست كنم اما گویا بحث قراردادها بحثی دنباله‌دار است.

در پایان این مراسم بازیكنان با یادگار امام خمینی عكس یادگاری انداختند و پس از آن به بازدید از بیت امام راحل پرداختند.../ایسنا