اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیامک صفری در نقش «کریم سگ‌ دست»


سیامک صفری بازیگر تئاتر و سینما در نقش «کریم سگ‌دست» به جمع بازیگران مجموعه «دندون طلا» به کارگردانی سیدداوود میرباقری اضافه شد.

خبرگزار فارس: گروه تولید مینی سریال «دندون طلا» پس از تصویربرداری سکانس‌های خیابانی این مجموعه در اطراف تئاتر شهر، برای ادامه کار به یکی از لوکیشن‌های اصلی فیلم «قهوه خانه قنبر» بازگشتند.

همچنین سیامک صفری بازیگر حرفه ای تئاتر و سینما نیز به جمع بازیگران این مجموعه در نقش کریم سگ دست اضافه شده است.

سیامک صفری جلوی دوربین میرباقری/ تصویربرداری در قهوه‌خانه قنبر ادامه دارد
همزمان با تصویربرداری «دندون طلا» بهزاد مصلح نیز تدوین این مجموعه را برای پخش در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

مهدی فخیم زاده، حامد بهداد، حمیدرضا آذرنگ، ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی،سیروس گرجستانی، بهناز جعفری، نادر سلیمانی، کاظم هژیرآزاد، محسن قاضی مرادی و با حضور باران کوثری از بازیگران این مجموعه هستند.

سیامک صفری جلوی دوربین میرباقری/ تصویربرداری در قهوه‌خانه قنبر ادامه دارد
 

مجموعه نمایش خانگی «دندون طلا» 18 اسفند ماه در یکی از سینماهای قدیمی حوالی جنوب شهر تهران کلید خورد.

از عوامل تولید «دندون طلا» می توان به نویسنده و کارگردان:داوود میرباقری، مدیر تصویربرداری:سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام، طراح گریم:کامران خلج، صدابردار:رشید دانشمند، دستیار کارگردان:حامد میرباقری، دستیار تولید:فواد بوربور، برنامه ریز:فرزاد رحمانی، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی، عکاس:مانی لطفی زاده، مشاور اقتصادی:برهان دارابی، دستیار تهیه:ایمان میرباقری، مدیر تدارکات:حامد پرهیز، مدیر تولید:مهدی بدرلو، مجری طرح:مجید مطلبی و تهیه کننده:مهران برومند.

سیامک صفری جلوی دوربین میرباقری/ تصویربرداری در قهوه‌خانه قنبر ادامه دارد
 

پش از این نمایش «دندون طلا» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری سال 78 به اجرا در آمده و با استقبال زیادی روبرو شده است.


ویدیو مرتبط :
بازی زیبای سیامک صفری در سریال دندون طلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم باقری در کنار آنا نعمتی و فرزاد حسنی به ایفای نقش می پردازد!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در پروژه سه یعدی «آقای الف»:

کریم باقری در کنار آنا نعمتی و فرزاد حسنی به ایفای نقش می پردازد!

کریم باقری در فیلم سه‌بعدی «آقای الف» به کارگردانی علی عطشانی بازی می‌کند.

بانی فیلم: کریم باقری در فیلم سه‌بعدی «آقای الف» به کارگردانی علی عطشانی بازی می‌کند.

این فوتبالیست سابق تیم ملی و پرسپولیس که پیش از این در چند سکانس سریال «در مسیر زاینده رود» (حسن فتحی) بازی کرده قرار است در «آقای الف» نیز جلوی دوربین برود.

این فیلم با تکمیل فهرست عوامل بزودی جلوی دوربین می‌رود. داستان «آقای الف» که اولین پروژه سه‌بعدی ایرانی است در مورد یک مدیر موفق است که متوجه می‌شود تا 40 روز دیگر فوت خواهد کرد و این مسئله زندگی وی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. پیش از این حضور فرزاد حسنی و آنا نعمتی به عنوان بازیگران اصلی قطعی شده بود.

علی عطشانی فیلم «تلفن همراه رییس جمهور» را در نوبت اکران دارد که البته تاریخ اکران آن هنوز مشخص نیست. عواملی که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است عبارتند از: نویسنده: امیرعلی محسنین، کارگردان: علی عطشانی،‌ طراحی و اجرای سه‌بعدی: بابک محقق، مجری طرح: حسام شجاعی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: حامد امرایی، مدیر تصویربرداری: محمد فضیله، طراح گریم: امیر ترابی، دستیار دوم کارگردان: مهدی نبی‌زاده، مدیران تدارکات: مسعود شرفی‌کیا، مهدی بایراملو، منشی صحنه: مهتاب رضوی، گروه صحنه و لباس: فرنوش رنگ‌آمیز، وحید جعفری، علیرضا سلیمی، صدابردار: علی‌ عدالت‌دوست، تهیه‌کننده: سعید شرفی‌‌کیا، سرمایه‌گذار: شرکت تصویر گستر پاسارگاد، بازیگران: آنا نعمتی، فرزاد حسنی، پیام صوفی، حسام شجاعی، بیژن پیشدادی، امین عامری، گلین شیرزاد، مریم پورفاطمی و با حضور کریم باقری./بانی فیلم