اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیاره «مشتری»، هدیه ضراب به همسرش!



اخبار ,اخبار بین الملل ,رضا ضراب

 

اخبار بین الملل -  سیاره «مشتری»، هدیه ضراب به همسرش!
برخی رسانه‌ها در ادامه داستان فساد مالی ترکیه و رضا ضراب متهم اصلی در آن، از هدایای‌میلیاردی ضراب به همسرش «ابرو» نوشته‌اند.

در بخشی از رسانه‌ها از «ویلاهای‌میلیاردی تا خودروهای گرانقیمت به‌عنوان هدایای رضا ضراب به ابرو گوندش» نام برده‌ و آورده‌اند «ابرو چنان از هدایا سرمست شده که در مصاحبه‌ای گفته بود، هدیه بعدی آقای ضراب برای من، سیاره مشتری خواهد بود.»

سایت ترکی «سوزجو» نوشته که رضا ضراب تنها در یک مورد، یک‌میلیون لیر بابت تابلویی برای هدیه به همسرش ابرو گوندش پول داده است.

اخبار بین الملل - شرق

 


ویدیو مرتبط :
سیاره مشتری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه باورنکردنی این عروس عاشق به همسرش! +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل : این عروس جوان اهل دالاس بهترین هدیه ای که ممکن بود این داماد در روز عروسی اش دریافت کند به او اهدا کرد.

 

هدیه باورنکردنی عروس عاشق به همسرش

 

سال گذشته پزشکان به "جاناتان وودلیف" گفتند شانس پیدا کردن یک کلیه برای او به اندازه شانس برنده شدن در یک قرعه کشی بخت آزمایی است. اما چیزی که پزشکان از آن به عنوان "معجزه پزشکی " یاد میکردند توسط همسرش به حقیقت پیوست.

 

این داماد جوان به بیماری "لوپوس" مبتلاست و متاسفانه کلیه هایش را از دست داده بود ، ناگفته نماند سابقا مادرش به او یک کلیه اهدا کرده بود که بدنش این کلیه را پس زده بود و به همین دلیل پزشکان اصلا خوش بین نبودند که او قادر باشد کلیه دیگری بگیرد و این احتمال را خیلی کم برآورد کرده بودند.

 

هدیه باورنکردنی عروس عاشق به همسرش

 

این زوج مدت زمان زیادی با هم آشنا بودند و تصمیم گرفتند برای محکم شدن پیوندشان ازدواج کنند حتی بیماری سخت "جاناتان" نتوانست در مقابل این عشق حقیقی ایستادگی کند. کالین تصمیم گرفت یک کلیه به همسر آینده اش هدیه کند او آزمایشات را انجام داد و وقتی به آنها اطلاع دادند میتواند عمل اهدارا انجام دهند بهترین روز زندگیشان بود به عقیده این زوج این معجزه عشق بود که آنها فرصت بیابند عمری را کنار هم بگذرانند.

 

جاناتان مدت 15 سال دیالیز میشد که واقعا سخت و طاقت فرساست.

 

مدتی بعد از انجام عمل پیوند و بهبودی این زوج عاشق آنها مراسم ازدواجشان را برپا کردند و حالا از زندگی زیبا و عاشقانه خود لذت میبرند./گروه خبری پرداد