اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سگ خانگی نوزاد 3 روزه را کشت


یک نوزاد سه‌ روزه توسط سگ‌خانگی مورد حمله قرار گرفت و شدت جراحات وارد شده به حدی بود که منجر به مرگ وی شد.

خبرگزاری تسنیم: یک نوزاد سه‌ روزه توسط سگ‌خانگی مورد حمله قرار گرفت و شدت جراحات وارد شده به حدی بود که منجر به مرگ وی شد.

یک نوزاد توسط سگ خانگی مورد حمله قرار گرفت و کشته شد.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، یک سگ‌خانگی دو ساله به نوزاد سه‌ روزه حمله کرد و او را گاز گرفت؛ شدت جراحات کودک به حدی بود که منجر به مرگ وی شد.

این حیوان در حال حاضر برای تشخیص احتمال مبتلابودن به بیماری هاری در قرنطینه نگهداری می‌شود و خانواده درباره اینکه چه سرنوشتی در انتظار این حیوان خواهد بود، تصمیم خواهند گرفت.

این سگ دوساله که دورگه محسوب می‌شود، بعد از عطسه مادر به سمت نوزاد پسر سه‌ روزه حمله کرد.

بر اساس این گزارش، این حادثه زمانی رخ‌ داد که این خانواده در خانه‌شان در شهر «میرامسا» (Mira Mesa) در نزدیکی «سن‌دیگو» (San Diego) ایالت کالیفرنیا، در رختخواب دراز کشیده و مشغول تماشای تلویزیون بودند.

طبق گفته پلیس، با وجود اینکه پدر و مادر این نوزاد بلافاصله مداخله کردند و سگ را از نوزاد دور کردند اما نوزاد قبل از رسیدن به بیمارستان از بین رفت.

«توو نگوین» (Tu Nguyen)، گروهبان پلیس «سن‌دیگو»، از واحد کودک آزاری، به رسانه‌های محلی گفت که سگ به قرنطینه برده شده است و توسط بخش خدمات حیوانات از لحاظ ابتلا به عفونت هاری، تحت بررسی قرار خواهد گرفت.

با این حال این حیوان از بین برده نخواهد شد و بعد از سپری‌شدن دوران قرنطینه به محل اقامت سابق خود بازخواهد گشت و ممکن است بعد از مراجعت خانواده تصمیم به از بین بردنش بگیرند.

بخش خدمات حیوانات هنوز هیچگونه اطلاعاتی از تصمیم این خانواده داغدار درباره آینده سگ قاتل دریافت نکرده است.

گروهبان «نگوین» در این رابطه گفت: "مرگ این نوزاد بیش از یک حادثه غم‌انگیز است"؛ این در حالی است که پلیس در انتظار گزارش رسمی پزشکی قانونی درباره علت اصلی مرگ است.


ویدیو مرتبط :
‫کشت بذر کاکتوس خانگی قسمت پنجم.ابزار کشت‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سگ خانگی نوزاد سه روزه را کشت



سگ خانگی نوزاد سه روزه را کشت

پلیس ایالت اوهایو آمریکا از مرگ یک نوزاد سه روزه بر اثر حمله وحشیانه سگ خانگی خبر داد.

به گفته پلیس محلی «اوهایو»، این نوزاد هنگام خواب روی تختخوابش با حمله سگ خانواده دچار جراحت شدیدی شد و چند ساعت بعد پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

بررسی پزشکی قانونی نشان می‌دهد که این نوزاد دختر به دلیل ضربه مغزی فوت کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس‌نیوز، مادر این نوزاد در بازجویی به پلیس گفت: «در زمان حادثه کنار دخترم نبودم و در حال آماده کردن شیر او بودیم. همچنین صدای گریه او یا صدای پارس سگ نیز بلند نشد به همین دلیل اصلا متوجه این اتفاق نشدم.»/ایسنا