اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سگ بی وفا نوزاد 1 ساله را درید!


مادر هنگامی كه به خانه بازگشت با پیكر از هم دریده نوزاد یك ساله اش مواجه شد.

جام جم آنلاین:  مادر هنگامی كه به خانه بازگشت با پیكر از هم دریده نوزاد یك ساله اش مواجه شد.

یك سگ نژاد پیت-بول نوزاد یك ساله صاحبش را در غیاب وی كشت.

این حادثه هولناك روز جمعه در شهر پراگ پایتخت جموری چك رخ داده است.

شبكه تلویزیونی نووا گزارش داد: مادر نوزاد كودك یك ساله اش و سگ پیت-بول را در یك اتاق آپارتمان مسكونی اش تنها گذاشت و خود از خانه خارج شد.

مادر هنگامی كه به خانه بازگشت با پیكر از هم دریده شده نوزاد یك ساله اش مواجه شد. نیروهای اورژانس نتوانستند كمترین كاری را برای نجات جان نوزاد انجام دهند.

شبكه تلویزیونی نووا جزییات بیشتری از این حادثه دلخراش فاش نكرده است. از سرنوشت سگ قاتل اطلاعی در دست نیست. این شبكه تنها گزارش داد كه مادر در حالت شوك به سر می برد و تحت درمان روانی است.


ویدیو مرتبط :
کلیپ احساسی سگ وفا دار و صاحب بی وفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات نوزاد یک ساله توسط سگ زنده‌ یاب


روز سه‌شنبه با انفجار خانه‌ای در بیرجند کودک یکساله زیر آوار گرفتار شد.

روزنامه ایران:  روز سه‌شنبه با انفجار خانه‌ای در بیرجند کودک یکساله زیر آوار گرفتار شد.

مسئول روابط عمومی هلال‌احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: سه‌شنبه با اعلام وقوع انفجار گاز در یک خانه در مهرشهر بیرجند از سوی آتش‌نشانی، چهار تیم تخصصی امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

علیرضا احمدی پیما گفت: نجاتگران هلال‌احمر با ارزیابی محل حادثه به آماده‌سازی محیط برای جست‌وجوی سگ‌های تجسس برای یافتن مصدومان احتمالی حادثه پرداختند. وی با اشاره به اینکه استفاده از سگ‌های تجسس برای جست‌وجـــــو و نجات حادثه دیدگان امری ضروری است، اظهار کرد: متأسفانه ازدحام جمعیت در محل حادثه مانع از فعالیت بدون دغدغه نیروهای امدادی می‌شد که با حضور به موقع پلیس شرایط امداد مساعد شد.

وی با بیان اینکه مرکز نگهداری سگ‌های تجسس هلال‌احمر استان از سال 90 مشغول فعالیت و آماده‌سازی سگ‌های زنده‌یاب برای استفاده در این گونه حوادث است، افزود: در این حادثه «جکی» و «مایلو»، دو سگ زنده‌یاب هلال‌احمر استان توانستند نوزاد یک ساله را که در آغوش پدر پناه گرفته بود، زنده از زیر آوار نجات دهند. وی گفت: متأسفانه در این حادثه پدر خانواده جان خود را از دست داد.