اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سگ بولداگ دختر بچه نوپا را خورد! +عکس


بر اساس قانون شدن ممنوعیت نگهداری از سگ بولداگ به عنوان حیوان خانگی و بی‌توجهی صاحب این سگ منجر به مرگ خواهر زاده نوپای خود در شهر کرواسی واقع در انگلستان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: بر اساس قانون شدن ممنوعیت نگهداری از سگ بولداگ به عنوان حیوان خانگی و بی‌توجهی صاحب این سگ منجر به مرگ خواهر زاده نوپای خود در شهر کرواسی واقع در انگلستان شد.

با بی توجهی به قانون ممنوعیت نگهداری از سگ بولداگ به عنوان حیوان خانگی صاحب سگ بولداگ شاهد مرگ خواهر زاده نوپای خود توسط بولداگ شد.
 


 وی به دلیل زیر پا گذاشتن این قانون برای بار دوم توسط پلیس بازداشت شد.
 
صاحب 35 ساله سگ بولداگ آمریکایی که در شهر کرواسی  واقع در غرب ساسکس انگلستان ساکن است در سال 2011 نیز به دلیل نگهداری از بولداگ که از آن زمان به عنوان سگی که توانایی کنترل رفتار خود را ندارد بازداشت و سگ وی توسط پلیس کشته شد.

خواهر زاده نوپای صاحب بولداگ اسم وی اجازه انتشار نداشته است حین بازی در حیاط پشت منزل ویلایی وی در کرواسی بود که مورد حمله بولداگ قرار گرفت و در حالی  که سر کودک نوپا را می‌خورد با فریاد شاهدان و صاحب سگ از جسد بی‌جان دختر بچه فاصله گرفت.
 
بر اساس حکم دادگاه  پس از نابود کردن سگ به دست پلیس وی به مدت 5 سال از نگهداری حیوان خانگی محروم شد.


ویدیو مرتبط :
‫شادی و هیجان دختر بچه نوپا از اولین تجربه زیر باران بودن‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز به دختر 20ساله توسط پسر13ساله(+عکس پسر بچه)



 

 

 

یک پسر 13ساله که در مقابل دوستانش به یک زن 20ساله تجاوز کرده بود بعد از آن‌ که احساس پشیمانی و ندامت کرد فقط به 3سال حبس محکوم شد.

 

در ماه سپتامبر سال گذشته بلال خان در مقابل دیدگان دوستان 10 و 11 ساله خود به یک زن در Stoke-on-Trent واقع در انگلیس حمله و به او تجاوز کرد.

بعد از انجام این کار(تجاوز) او محکوم به گذراندن 3سال در موسسه خلافکاران جوان شد.

یک قاضی بعد از شنیدن جزئیات حمله از زبان خان محدودیت‌هایی در مورد رسانه‌ای شدن نام او اعمال کرد. خان از پشت سر به قربانی خود نزدیک شده و بعد از گرفتن گردن او از پشت سر به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار داد و قربانی خود را تهدید به کشتن کرد.

 

 

 

تجاوزبه دختر

 

خان هم چنین کیف این زن را که شامل یک دستگاه تلفن و یک iPod بود سرقت کرد و آن‌هارا به فروش رساند.

 


اما بعد از تجاوز در نهایت او محکوم به 3 سال حبس و شرکت در کلاس‌های کنترل خشم شده است و اکنون از کار خود احساس پشیمانی می‌کند. این در حالی است که یک فرد بالغ در صورتی که چنین جرمی (تجاوز) در انگیس مرتکب شود به 8 یا 9 سال زندان محکوم می‌شود. قربانی این حمله  بعد از این حادثه دچار مشکلات روحی شده است.../شفاف