اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سگی به صاحبش با تفنگ شلیک کرد!


سگ یک شکارچی که با صاحبش به شکار رفته بودند، پایش را روی ماشه تفنگ گذاشت و به شکل اشتباهی به صاحبش شلیک کرد.

خبرآنلاین: سگ یک شکارچی که با صاحبش به شکار رفته بودند، پایش را روی ماشه تفنگ گذاشت و به شکل اشتباهی به صاحبش شلیک کرد.

گاهی شما باید در شکار خاطره ای ایجاد کنید در غیر این صورت شاید شکار از شما خاطره ای ایجاد کند.

الی کارتر وقتی که با سگش تریگر به شکاری در شمال ایندیانا آمریکا رفته بود به یک موضوع جهانی تبدیل شد. این زن 25 ساله «شاتگان» اش را روی زمین گذاشت و سگ 10 ساله شکلاتی اش باقی کار ها را انجام داد.

افسر حفاظت ایندیانا این حادثه را اینگونه توضیح داد: سگی پایش را روی ماشه تفنگ گذاشت و باعث شد تیر به سمت پای شکارچی شلیک شود.

درست است؛ یک سگ به اسم تریگر تا جایی که ما می دانیم به شکل اشتباهی به صاحبش شلیک کرد. مسئولان می گویند کارتر با پایی که جزئی زخمی شده از بیمارستان خارج شده است.

یک شکارچی می گوید سگ را مقصر ندانید: این بیشتر یک اشتباه انسانی است، من قبلا بار ها با سگ ها شکار کرده ام و هیچ مشکلی پیش نیامده است.

این شکارچی راهنمایی هایی هم به شکارچیان کرد، با هر تفنگ طوری برخورد کنید که انگار پر است و لوله آن را به سمتی دیگر قرار دهید.


ویدیو مرتبط :
عکس العمل سگی بعد از شناختن صاحبش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرواز ۱۶۰۰ كیلومتری سگی برای رسیدن به صاحبش



 

 

پرواز ۱۶۰۰ كیلومتری سگی برای رسیدن به صاحبش

 

یك سگ پنج ساله برای رسیدن به صاحبش یك هزار و ۶۰۰ كیلومتر پرواز كرد.به گزارش سرویس«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «مارلا دوو» ۵۳ ساله صاحب این سگ كه در «اوكلاهاما سیتی» زندگی می كند، در این باره به رسانه های آمریكا عنوان كرد: در ماه آوریل، سگم «ربل» را در پرواز به ایالت كالیفرنیا گم كردم.

 

این زن در ادامه به خبرگزاری یونایتدپرس اینترنشنال یادآور شد: در تمام این مدت به دنبالش گشتم، تا این كه روز گذشته هنگام ارسال آگهی مجدد گم شدگان به یكی از روزنامه های ایالت اوكلاهاما یك پسر ۲۵ ساله با مراجعه به منزلم، سگم را با خود آورد.

 

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش رسانه های رسمی این كشور، این سگ با یكی از هواپیماهای فرودگاه ایالت كالیفرنیا و طی مسافت یك هزار و ۶۰۰ كیلومتری سرانجام نزد صاحبش بازگشت./خبرگزاری ایسنا