اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سکونت دو افعی در یک منزل مسکونی!



اخبار حوادث -  سکونت دو افعی در یک منزل مسکونی!

مسوول سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری خمین گفت: وجود دو حلقه مار افعی از نوع جعفری در یک منزل مسکونی در محله بولوار شورای این شهر باعث رعب و وحشت ساکنان این خانه شد.

ˈمحسن احمدی ˈروز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نیروهای امدادی آتش نشانی در پی تماس تلفنی با سامانه 125 و درخواست کمک ساکنان این واحد مسکونی، به محل اعزام و با استفاده از تجهیزات مخصوص، مارها را به دام انداختند.

وی با بیان اینکه این دو حلقه مار از زمینهای کشاورزی جنب این واحد مسکونی وارد منزل شده بودند، خاطرنشان کرد: طول یکی از این مارها یک متر ونیم و دیگری یک متر بود.

احمدی ادامه داد: گروه اعزامی آتش نشانی این مارهای سمی را که در درون دیوارهای حیاط این واحد مسکونی مخفی شده و حالت تهاجمی به خود گرفته بودند را به دام انداختند.

احمدی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه جانوران، پیش از هراقدامی برای از بین بردن و یا گرفتار کردن آنها، بی درنگ با سامانه 125تماس بگیرند.

مار جعفری گونه ای از افعی زهردار است که در مناطق خشک آفریقا، خاورمیانه، پاکستان، هند و سری لانکا پیدا می شود و تا کنون هشت گونه آن شناخته شده است .

این نوع مار با مالیدن بخشهایی از بدنش به یکدیگر، تولید صدای هشداری هیس گونه ای می کند و مسئول بیشتر مارگزیدگی ها در جهان است.

در سال جاری هشت حادثه مشابه مبنی بر وجود مار و افعی در مناطق مسکونی شهری و خودروها در استان مرکزی گزارش شده که در تمامی این موارد این خزنده ها توسط آتش نشانان زنده گیری و به طبیعت منتقل شده اند.

در یکی از این حوادث مار یک شهروند اراکی را نیش زده که فرد مصدوم با انتقال به موقع بیمارستان نجات یافته است.

اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
شکار افعی در منزل مسکونی نقده آذربایجان+فیلم ویدیو کلیپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مشکوک زن جوان در منزل مسکونی



 

مرگ مشکوک زن جوان در منزل مسکونی

 

زن ۳۳ساله به طرز مشکوکی در یک منزل مسکونی جان خود را از دست داد.زن ۳۳ساله به طرز مشکوکی در یک منزل مسکونی  جان خود را از دست داد. ظهر روز گذشته شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کردند زن جوانی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان آیت ا... عبادی ۵۰ جان باخته است. در پی دریافت این خبر بلافاصله ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کردند. با بررسی های ماموران مشخص شد زن ۳۳ساله به همراه همسر و فرزندش در منزل مسکونی مذکور در حالی زندگی می کرد که منزل آنان از امکانات بسیار جزئی زندگی برخوردار بود.

ماموران انتظامی با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر، (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند و دقایقی بعد به دستور مقام قضایی تحقیقات بیشتر درباره چگونگی مرگ این زن آغاز شد. شوهر متوفی در پاسخ به سوالات ماموران گفت: همسرم به دلیل خوردن موادمخدر جان خود را از دست داده است اما کبودی نعشی که روی جسد وجود داشت بیانگر آن بود که جسد این زن جابه جا شده است و مرگ او مشکوک به نظر می رسد بنابراین قاضی ویژه قتل عمد دستور داد تا جسد برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شود. تحقیقات پلیس درباره مرگ مشکوک این زن جوان همچنان ادامه دارد.... / روزنامه خراسان