اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سکوت ستاره‌های «بازی بقا» روی فرش قرمز


ستاره‌ها و عوامل فیلم سینمایی «بازی بقا» در مراسم فرش قرمز آخرین بخش از این سری فیلم‌های موفق که شب گذشته در لس‌آنجلس امریکا برگزار شد، به احترام قربانیان حملات تروریستی پاریس سکوت کردند.

آی‌سینما: ستاره‌ها و عوامل فیلم سینمایی «بازی بقا» در مراسم فرش قرمز آخرین بخش از این سری فیلم‌های موفق که شب گذشته در لس‌آنجلس امریکا برگزار شد، به احترام قربانیان حملات تروریستی پاریس سکوت کردند.

ستاره‌های این فرنچایز موفق در حالی که روبان‌هایی با نشان «بازی بقا» و مزین به پرچم فرانسه به سینه داشتند در مراسم فرش قرمز  «بازی بقا: زاغ مقلد 2» ظاهر شدند. عوامل این فیلم سینمایی کلیه مصاحبه‌های مطبوعاتی خود را که قرار بود در جریان مراسم دیشب انجام شود منتفی اعلام کردند و در حمایت از مردم پاریس ترجیح دادند سکوت کنند.

سکوت ستاره‌های «بازی بقا» روی فرش قرمز

جنیفر لارنس در کنار دیگر ستاره‌های فیلم از جمله لیام همزورث و جاش هاچرسن روی فرش قرمز حضور یافت، در حالی که الیزابت بنکس، وودی هرلسون و کل گروه سازنده «زاغ مقلد» (Mockingjay) با نشان‌های قرمز، سفید و آبی در این مراسم ظاهر شدند. بنکس بازیگر نقش افی ترینکت در سری فیلم‌های «بازی بقا» در صفحه توییتر خود نوشت: «قلب‌های ما در کنار مردم فرانسه است؛ جایی که کلی هوادار فوق‌العاده و شگفت‌انگیز داریم.»

مراسم فرش قرمز قسمت پایانی «بازی بقا» که سه روز بعد از حملات مرگبار جمعه شب گذشته در «مایکروسافت تیه‌تر» لس‌آنجلس برگزار شد، با سخنرانی جان فلتهایمر مدیر عامل «لاینزگیت» هنگام معرفی «زاغ مقلد 2» رنگ و بویی شدیدا احساسی به خود گرفت.

فلتهایمر در میان صحبت‌هایش گفت: «مایلم به وقایع هولناکی که سه روز پیش در پاریس رخ داد اشاره کنم. ما می‌خواهیم نسبت به مردم شجاع پاریس ابراز همدردی کنیم. ما امشب در کنار آنها ایستاده‌ایم.» مدیرعامل شرکت پخش‌کننده این فرنچایز سینمایی موفق که با اقتباس از مجموعه رمان‌های «بازی بقا» ساخته شده در ادامه صحبت‌هایش به معرفی فرانسیس لارنس کارگردان فیلم و سایر عوامل از جمله جنیفر لارنس بازیگر نقش کتنیس اوردین، پیتر کریگ فیلمنامه‌نویس و سوزان کالینز نویسنده اصلی کتاب‌ها پرداخت.

فرش قرمز فرانسوی فیلم هفته گذشته (9 نوامبر) برگزار شد و جالب آن که بسیاری از صحنه‌های فیلم در پاریس فیلمبرداری شده است. فلتهایمر در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرد راش‌های ضبط شده «بازی بقا» در مجموع 3700 ساعت برآورد شده است.

قسمت پایانی «بازی بقا» با عنوان «زاغ مقلد 2» از جمعه 20 نوامبر (29 آبان) در سینماهای ایالات‌متحده و کانادا روی پرده می‌رود.


ویدیو مرتبط :
ستاره های ایرانی روی فرش قرمز ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباس پوشیدن ستاره ها در فرش قرمز چقدر آب میخورد؟



لباس پوشیدن ستاره ها در فرش قرمز چقدر آب میخورد؟

لباس پوشاندن به ستاره های درجه یک برای فرش قرمز کار بسیار گرانی است و با حساب اینکه اغلب لباس ها و جواهرات قرض گرفته می شوند، گاهی ستاره هایی که روی فرش قرمز قدم برمی دارند میلیون ها دلار لباس و جواهرات به تن دارند.

 

 کریستینا ارلیچ، استایلیست ستاره ها تابحال به ستاره های متعددی همچون امی ادامز، پنلوپه کروز، اشلی گرین، جولیان هاف و غیره لباس پوشانده است. او می گوید که لباس پوشاندن به ستاره های درجه یک برای فرش قرمز کار بسیار گرانی است و با حساب اینکه اغلب لباس ها و جواهرات قرض گرفته می شوند، گاهی ستاره هایی که روی فرش قرمز قدم برمی دارند میلیون ها دلار لباس و جواهرات به تن دارند.

 مدل لباس بازیگران هالییود,مدل لباس بازیگران,اخبار

 خود لباس بسته به طراح آن می تواند هزاران دلار قیمت داشته باشد. استایلیست ها با مزون های طراحی مختلفی کار می کنند و لباس هایی که یک فصل جلوتر از همه هستند و هنوز به فروشگاه ها عرضه نشده اند را قرض می گیرند. بسیاری از طراحان خودشان پا پیش می گذارند و لباس هایشان را تن ستاره ها می کنند تا برند آنها بیشتر تبلیغ شود و فروششان بیشتر شود.

  مدل لباس بازیگران هالییود,مدل لباس بازیگران,اخبار

 در مورد جواهرات نیز باید گفت که خیلی رایج و مرسوم است که برندهایی همچون هری وینستون و تیفانی، جواهرات بی نظیر خود را که میلیون ها دلار ارزش دارند به استایلیست ها قرض بدهند. گاهی این اکسسوارهای گرانبها فقط با گارد امنیتی تمام وقت ارائه می شوند تا از جواهرات محافظت کنند و اتفاقی برایشان نیفتد.

 مدل لباس بازیگران هالییود,مدل لباس بازیگران,اخبار


ارلیچ می گوید اگر می خواهید برای مراسم بزرگی آماده شوید پولتان را خرج لباسی کنید که بتوانید دوباره آن را بپوشید. سبکی کلاسیک انتخاب کنید که همیشه مد باشد. در مورد جواهرات هم، اگر توانایی خریدش را دارید، چیزی بخرید که نشانه شخصیت شما باشد و تقریباً با هر لباسی بیاید. از انداختن زیورآلات بدلی نترسید، زیرا در این نوع زیورآلات تنوع بیشتری وجود دارد.

منبع:bartarinha.ir