اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سپاه: امسال 20 رزمایش برگزار می‌ شود


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در نیمه دوم سال جاری نزدیک به ۲۰ رزمایش از سوی مجموعه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به عوامل بازدارندگی تهدیدات نظامی، گفت: آنچه عامل بازدارندگی تهدیدات نظامی علیه نظام اسلامی ایران بوده، آمادگی دفاعی نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف موشکی، خودکفایی صنعت دفاعی، برخورداری نظام اسلامی از رهبری حکیم، شجاع و انقلابی و از همه مهمتر اعتماد مردم به نظام، رهبری، سیاست‌های نظام و حمایت مردم از شعارهای انقلاب و نظام است.

وی افزود: در نیمه دوم سال جاری نزدیک به 20 رزمایش از سوی مجموعه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد. اولین رزمایش یازدهم و دوازدهم این ماه با نام اقتدار ثارالله در تهران بزرگ با حضور بیش از 50هزار بسیجی در قالب 250 گردان برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
کلاس آموزشی اطفاء حریق در سپاه سپیدان برگزار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاه تا پایان سال دو رزمایش برگزار می‌کند


فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری دو رزمایش این نیرو تا پایان سال خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری دو رزمایش این نیرو تا پایان سال خبر داد.

سردار پاسدار فدوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ‌تا پایان سال دو رزمایش بزرگ خواهیم داشت امکان دارد رزمایشی با ارتش تنظیم شود اما این دو رزمایش اختصاصی سپاه خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی درباره ی مانور آمریکایی‌ها برای مقابله با قایق‌های تندرو سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها با صراحت می‌گویند که در دریا سه چیز را برای خود تهدید می‌دانند ، قایق‌های تندرو سپاه، مین و موشک‌های سپاه. طبیعی است که همه توانمندی‌ها، آموزش‌ها، رزمایش‌ها و تمرینات خود را بر اساس این مطلب برنامه ریزی کنند،اما به طور مسلم راه به جایی نمی‌برند. چون همانطور که آمریکایی‌ها کار می‌کنند ما نیز کار می‌کنیم.

فدوی همچنین درباره‌ تست شناورهای 110 ناتی بیان کرد: امسال تا پایان برنامه 5 ساله پنجم شناور 80 ناتی را عملیاتی خواهیم کرد. شناور 110 ناتی موضوع دیگری بود . البته ما از این شناور هم در اختیار داریم.