اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سپاهان و هت‌تریک تحقیر مقابل عربستانی ها


تیم فوتبال سپاهان ایران در دیدار برگشت برابر الاهلی عربستان تن به شکست داد تا صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به اما و اگر کشیده شود.

ایسنا: تیم فوتبال سپاهان ایران در دیدار برگشت برابر الاهلی عربستان تن به شکست داد تا صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به اما و اگر کشیده شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال سپاهان ایران در چهارمین دیدارش در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امشب (چهارشنبه) در عربستان به مصاف الاهلی رفت. نماینده ایران، این بازی را با شکستی تلخ به پایان برد تا راه صعودش به مرحله حذفی رقابت ها تاحدودی بسته شود و برای این منظور منتظر نتایج دو بازی پایانی حریفان خود باشد.

سپاهان در حالی در این بازی با نتیجه 4 بر یک شکست خورد که دیدار رفت را هم در اصفهان با نتیجه 4 بر 2 به حریف عرب خود واگذار کرده بود.

گل های این بازی را مصطفی عباس (44 و 50)، برونو سزار (67) از روی نقطه پنالتی و بدر الخمیس (92) به ثمر رساندند. تک گل سپاهان را نیز جالوویچ (82) به ثمر رساند.

با این نتیجه و با توجه به پیروزی الغرافه قطر برابر النصر امارات در دیگر دیدار گروه سوم رقابت ها، جدول این گروه به این صورت تغییر کرد: الاهلی عربستان با 12 امتیاز در صدر قرار گرفت و الغرافه قطر با 9 امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرد. سپاهان و النصر هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.

بر این اساس الاهلی عربستان از هم اینک به جمع تیم های راه یافته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اضافه شد. در صورتی که الغرافه قطر از دو بازی باقی مانده خود - که باید برابر الاهلی در قطر و سپاهان در اصفهان انجام دهد – تنها یک امتیاز دیگر بگیرد، سپاهان دیگر هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعدی نخواهد داشت.

پیش از این نیز در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، استقلال و تراکتورسازی، دیگر نمایندگان فوتبال ایران در این بازی ها به ترتیب برابر الهلال و الشباب عربستان شکست خورده بودند


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان فیلم هت تریک|هت تریک|FULL HD|HQ|HD|4K|1080|720|480|فیلم هت تریک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طومار سپاهان در هم پیچیده شد/ هت‌تریک شکست های تحقیر آمیز مقابل تیم‌های عربستانی



 لیگ قهرمانان آسیا,اخبار لیگ قهرمانان آسیا

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

طومار سپاهان در هم پیچیده شد/هت‌تریک شکست مقابل تیم‌های عربستانی

سپاهان در دیدار چهارم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی شکست خورد.

به گزارش  فارس، تیم فوتبال سپاهان در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:15 دقیقه به مصاف الاهلی عربستان رفت.

نماینده فوتبال ایران همچون بازی مرحله رفت خود مقابل الاهلی نمایش خوبی از خود ارائه نکرد و در این مسابقه با نتیجه 4 بر یک شکست خورد.

سپاهان با این باخت با همان 3 امتیاز در رده سوم جدول ماند. الاهلی باکسب 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و الغرافه با 9 امتیاز در رده دوم جای گرفته است.

با احتساب این نتیجه الغرافه در صورت کسب یک امتیاز دیگر صعودش به مرحله بعد قطعی می شود. بدین ترتیب زردپوشان اصفهانی که همیشه در آسیا عملکرد خوبی داشته اند در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار گرفتند.

سپاهان با توجه به فشردگی بازی هایش در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در این دیدار همانطور که کرانچار اعلام کرده بود با ترکیبی متفاوت در میدان حاضر شد و به بسیاری از بازیکنان اصلی خود استراحت داد.

در این دیدار مصطفی عباس 45 و 50، برنو سزار 67 از روی نقطه پنالتی و الخمیس 90+1 برای الاهلی گلزنی کردند. تک گل سپاهان را جالویچ 82 به ثمر رساند.

با این شکست نمایندگان فوتبال ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در هفته چهارم مرحله گروهی مقابل نمایندگان عربستان هتریک کردند و 3 متحمل 3 شکست شدند.

داور در این دیدار به حسن جعفری و محمد غلامی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار این گروه الغرافه قطر و النصر امارات از ساعت 20 به مصاف یکدیگر رفتند که الغرافه موفق شد حریف خود را 3 بر یک شکست دهد./فارس