اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوپرمن و بتمن غوغا می کنند


بعد از فیلم سینمایی «انتقام جویان» و استقبال بی اندازه مخاطبین از این فیلم، تهیه کنندگان بر آن شدند که این راه را ادامه دهند.

روزنامه تماشا:بعد از فیلم سینمایی «انتقام جویان» و استقبال بی اندازه مخاطبین از این فیلم، تهیه کنندگان بر آن شدند که این راه را ادامه دهند. آنها به سراغ کمیک بوک ها و گرافیک نوول ها رفتند و حالا یک به یک خبر از تولید فیلم جدید می دهند که در آن ابرقهرمانان دوباره کنار هم جمع می شوند.

روز گذشته داغ ترین خبر، حضور بتمن و سوپرمن در یک فیلم کنار هم بود. دو ابرقهرمان پرطرفدار دی سی کامیکس قرار است برای اولین بار در یک فیلم سینمایی با هم بازی کنند. شرکت برادران وارنر روز شنبه در گردهمایی سالانه کامیک – کان در سن دیگو در کالیفرنیا، به طور رسمی از تولیدفیلمی سینمایی با حضور سوپرمن و بتمن خبر داد.

سوپرمن و بتمن غوغا می کنند!

زاک اسنایدر که این روزها فیلم پرفروش «مرد فولادین» را روی پرده سینماها دارد، فیلم جدید را کارگردانی می کندن و هنری کاویل نقش کلارک کنت / سوپرمن را تکرار خواهد کرد. اسنایدر در بیانیه ای گفت: «از اینکه بار دیگر با هنری کاویل در دنیایی که خلق کردیم کار خواهم کرد بسیار هیجان زده هستم و بی صبرانه منتظرم دنیای دی سی را در فصل آینده گسترش بدهیم. اجازه بدهید روراست باشیم، روبرو شدن سوپرمن و بتمن چیزی فراتر از اساطیر است، چرا که آنها بزرگترین ابرقهرمانان قصه های مصور در دنیا هستند.»

ایمی آدامیز، دایان لین و لارنس فیشبرن دیگر بازیگران «مرد فولادین» هم در فیلم جدید حضور خواهندداشت اما بازیگر نقش بتمن هنوز مشخص نشده است. کریستین بیل قبلا اعلام کرده که دیگر نقش بتمن را بازی نخواهد کرد. کریستوفر نولان تهیه کننده «مرد فولادین» و کارگردن سه گانه «شوالیه تاریکی» به عنوان مدیر تولید با این پروژه همکاری می کند که قرار است سال 2015 اکران شود.


ویدیو مرتبط :
تغییر لباس سوپرمن در فیلم بتمن علیه سوپرمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مأموران موساد در لباس بتمن و سوپرمن!+عکس



مأموران موساد در لباس بتمن و سوپرمن!+عکس

ایسنا: ده‌ها تن از ماموران مخفی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با برگزاری تظاهراتی بهبودی وضعیت شغلی‌شان را خواستار شدند.

به گزارش روزنامه هاآرتص چاپ رژیم صهیونیستی، ده‌‌ها تن از کارکنان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که عمدتا به انجام ماموریت‌های سری گمارده می‌شوند با پوشیدن لباس‌های مبدل و زدن ماسک شخصیت‌های هالیودی از جمله "بتمن" و "سوپر من" تظاهراتی را در شهر تل‌آویو برگزار کردند و در آن بهبود وضعیت شغلی و محقق شدن مطالبات‌شان را خواستار شدند.

آنها همچنین با متهم کردن وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به استعمار خود اعلام کردند که این وزارتخانه با نادیده گرفتن خواسته‌های آنها مبنی بر تشکیل سندیکاهای ویژه، حقوق کارکنان مخفی وزارت جنگ را پایمال می‌کند./ایسنا


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب