اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سومین طلای ایران بر سینه کائیدی نشست


نماینده کشورمان در این رقابت محسن کائیدی بود که با پرتابی به میزان 38 متر و 30 سانتیمتر به مدال طلای پارالمپیک لندن دست یافت.

خبرگزاری مهر: سومین روز از پارالمپیک 2012 لندن روزی توام با موفقیت برای ورزش ایران بود و بعد از مدال‌های طلایی که جلیل باقری و نادر مرادی در پرتاب وزنه و وزنه برداری بدست آوردند، محسن کائیدی در مسابقات پرتاب نیزه کاروان دلوار را صاحب چهارمین مدال کرد.

مسابقات دوومیدانی پارالمپیک 2012 لندن شنبه شب با رقابت ورزشکاران در مواد مختلف پیگیری شد که یکی از آنها پرتاب نیزه در کلاس 34/33 F بود.

نماینده کشورمان در این رقابت محسن کائیدی بود که با پرتابی به میزان 38 متر و 30 سانتیمتر به مدال طلای پارالمپیک لندن دست یافت.

پس از کائیدی ورزشکارانی از چین و الجزایر با حدنصاب‌های 23/38 متر و 40/26 متر به ترتیب دوم و سوم شدند.


این سومین مدال طلای کاروان ایران در چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک است. کاروان ایران پیش از این دو مدال طلا توسط جلیل باقری (پرتاب وزنه) و نادر مرادی (وزنه برداری) و یک برنز توسط ساره جوانمردی (تیراندازی) بدست آورده بود.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک لندن از 8 تا 18 شهریورماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با 79 ورزشکار جانباز و معلول در 13 رشته ورزشى (10 رشته جانبازان و معلولان و 3 رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار "توکل، تلاش، میثاق با شهدا" در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.    


ویدیو مرتبط :
نظر شرکت کنندگان در سومین نشست مدیران ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کائیدی سومین طلای ایران را کسب کرد/رکوردشکنی نماینده ایران





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

کائیدی سومین طلای ایران را کسب کرد/رکوردشکنی نماینده ایران

خبرگزاری فارس: قهرمان پرتاب نیزه ایران در رقابت های پارالمپیک لندن به مدال طلا دست یافت.

محسن کائیدی در رقابت های روز سوم پارالمپیک و در رشته پرتاب نیزه با پرتابی به طول 38.30 متر ضمن شکست رکورد جهانی، موفق به کسب مدال طلا شد.

در این رشته ورزشکاران چین و الجزایر به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند.

کائیدی سومین مدال طلای کاروان ایران را پس از جلیل باقری در پرتاب وزنه و نادر مرادی در وزنه برداری کسب کرد./فارس